שתף קטע נבחר

ואן פרסי: "חשוב שנלמד מהעונה שעברה"

קשרה של ארסנל רוצה לשמור על דריכות לקראת המשחק ביום ראשון מול ווסטהאם: "בעונה שעברה הפסדנו משחקים שאסור היה לנו". גאל קלישי: "התיקו מול אלקמאר - כמו הפסד"

לקראת משחק הליגה הקשה, ביום ראשון הקרוב בחוץ מול ווסטהאם, מנסים בארסנל לשכוח את התיקו המאכזב מול אלקמאר בליגת האלופת, ולהתרכז בליגה. רובין ואן פרסי, מהשחקנים היותר ותיקים במועדון, התראיין היום (ה') לתקשורת באנגליה, וניסה לשלוח את מבט השחקנים קדימה.

 

"לאור התיקו המאכזב בליגת האלופות, דווקא התוצאות מהפרמייר ליג הן אלו שמעודדות אותנו, במיוחד ההפסדים של ליברפול וצ'לסי", אמר הקשר. "שיחקנו עד כה בשמונה משחקים וניצחנו בשישה מהם. חשוב שנישאר יציבים וננצח את הקבוצות הקטנות מאיתנו, חשוב להמשיך ולזכות בשלוש נק' במשחקים האלו".


גאל קלישי. בכל זאת, מדובר בדרבי (צילום: רויטרס)

 

"בעונה שעברה הפסדנו כמה משחקים שהיינו חייבים לנצח", המשיך ואן פרסי. "בהמשך הוצאנו בחמישה משחקים רצופים תיקו, אנחנו חייבים להמנע מזה. רק הזמן יגיד כמה טובים היינו".

 

מגן הקבוצה, גאל קלישי הוסיף: "ווסטהאם לא פתחה טוב את העונה, אך לשחק באפטון פארק זו תמיד חווייה לא פשוטה. יש להם שחקנים טובים ומאמן טוב, הם אוהבים לשחק כדורגל. אנחנו נראים לא רע, אך חשוב שנהיה זהירים, כי בכל זאת, מדובר בדרבי. חשוב שנציג את שיא היכולת שלנו".

 

על התיקו מול אלקמאר אמר קלישי: "מדובר בקבוצה טובה, הם שיחקו טוב למרות שלא הגיעו להרבה מצבי הבקעה. הם החזיקו בכדור, אך הפסדנו פה נקודות בצורה מאכזבת מאוד. יש תחושה של הפסד, אך המצב שלנו לא כזה קשה. עכשיו אנחנו צריכים לנצח עוד משחק אחד - כדי להבטיח את ראשות הבית. בשאר הבתים אפשר לראות שכל תוצאה אפשרית העונה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובין ואן פרסי
צילום: רויטרס
מומלצים