שתף קטע נבחר

חיפה נחתה בישראל, באיטליה פירגנו העיתונים

הירוקים שבו ארצה לאחר ההפסד המינימלי 1:0 ליובנטוס בטורינו. העיתונים באיטליה כתבו על דוידוביץ': "בזכותו הם נשארו במשחק". יניב קטן ופיטר מסיללה צפויים להיות כשירים לבית"ר

שחקני אלות המדינה, מכבי חיפה, שבו היום (ה') ארצה, לאחר ההפסד באולימפיקו שבטורינו 1:0 ליובנטוס, במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות. הירוקים נשמעו אתמול מאוד מאוכזבים מהעובדה כי למרות חסרונם של כמה משחקני המפתח של הקבוצה, חיפה הגיעה למספר הזדמנויות לכבוש אך לא השיגה את המטרה.

 

 

כלי התקשורת באיטליה החמיאו לחיפה למרות ההפסד. הכותרת בגאזטה דה לה ספורט היתה: "סוף סוף יובה, קייליני כבש ובופון הציל". בכתבה נכתב בין היתר: "הקבוצה האורחת הייתה טובה והפסידה רק 1:0, השחקנים של חיפה זכו לתמיכה של 1426 אוהדים שהגיעו מישראל ויש להם סיבה להיות גאים".

 

הכותרת ב'קוריירה דה לה סרה': "יובה ניצחה אבל לא הציגה משחק יפה". עוד נכתב בכתבה: "בופון הצליח לשמור על היתרון של יובה". בופון אגב, הוא מצטיין המשחק של העיתון עם ציון 8. בחיפה זכה לציון גבוה ולדימיר דבאלישווילי שזכה לציון 7. כל יתר השחקנים בחיפה קיבלו ציונים 6 ו 6.5. רק טיאגו דוטרה שהורחק קיבל את הציון הנמוך 4.

 

מי שעוד זוכה לשבחים הוא ניר דוידוביץ'. השוער קיבל ציון 7 מה'דאטה ספורט', שציין: "אם מכבי חיפה נשארה במשחק עד הסוף, זה הרבה בזכותו. הוא ביצע הצלות מכריעות לפחות בשלושה מקרים".

 

ג'יאנלואיג'י בופון, שזכה לשבחים על העצירות בעת נסיונות ההבקעה של ולדימיר דבאלישווילי, אמר: "החמצנו הרבה, אבל ראו אצלנו גם כדורגל טוב ומה שחשוב זו התוצאה. בצורת המשחק שלנו אנחנו מוגנים יותר, אבל אני לא יודע לומר אם התחזקנו".


עיתוני איטליה. "קייליני כבש, בופון הציל" (צילום: עדי סרדס)

 

הקבוצה צפויה לספוג קנס כבד בעקבות האבוקות

במכבי חיפה קמו הבוקר ברגשות מעורבים בעקבות ההפסד. בקבוצה אמנם קיימת אכזבה מהתוצאה הסופית ומהעובדה שטרם כבשה שער בליגת האלופות, אך מצד שני מנסים להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל כך שלמרות הרכב חזק מאוד ובעשרה שחקנים הצליחו חניכיו של אלישע לוי לעמוד מול היריבה המפחידה מטורינו.

 

בחיפה ציינו לטובה את משחקם של המחליפים, מוחמד גדיר וישראל זגורי הצעירים, שעלו עם תחילת המחצית השנייה והפגינו יכולת טובה. זגורי אגב, ממעט להיכלל בסגל הקבוצה למשחקיה בליגה ואתמול נראה כי הדבר לא ממש השפיע עליו.


האבוקות ביציעי מכבי חיפה, אמש בטורינו (צילום: עדי סרדס) 

 

בחיפה קיים כעס אוהדי הקבוצה, שהשליכו אבוקות במהלך המשחק, דבר שלא נעלם מעיניהם של המשקיפים וצפוי לגרור קנס כבד. הירוקים כזכור, כבר שילמו 30 אלף יורו על השלכת האבוקות במשחק מול רד בול זלצבורג.

 

הקפטן יניב קטן צפוי לשוב בימים הקרובים לפעילות מלאה ויעמוד לרשותו של לוי במשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. בחיפה מאמינים כי גם המגן הדרום אפריקאי פיטר מסיללה יהיה כשיר, למרות שאתמול הוחלף במחצית בגלל מתיחה במפשעה. 

 

בהכנת הכתבה השתתף תומר גנור


פורסם לראשונה 22/10/2009 07:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים