שתף קטע נבחר

"לישראל יש שחקנים טובים, יהיה קשה"

מאמן נבחרת ספרד ז'ולן לופטגי התראיין במדינתו לקראת המשחק מול ישראל ביום שישי (22:45) במוקדמות המונדיאל: "אנחנו חייבים להבין את חשיבות המשחק". על ההפגנות הצפויות של תנועות BDS: "בטוח שהתושבים בעיר יכבדו את ישראל"

"יש תחושה שהציבור מתחבר לנבחרת ומתרגש לקראת המשחקים שלה". לא מדובר בעוד ציטוט של מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי, הפעם הוא בא ממחנה היריבה. כן, גם בנבחרת ספרד הגדולה, אלופת העולם לשעבר, הקלישאות נשארות זהות.

 

 

במילים האלה פתח ז'ולן לופטגי את הראיון לרדיו "מרקה" לקראת המפגש עם נבחרת ישראל ביום שישי (22:45) בחיחון במוקדמות גביע העולם 2018. "המטרה העיקרית היא לקחת שלוש נקודות", המשיך לופטגי. "אנחנו חייבים להפנים את חשיבות המשחק".

 

גם לופטגי יודע שנבחרתו פייבוריטית מובהקת וכל תוצאה פרט לניצחון תהיה הפתעה, אבל נמנע משאננות: "יש לישראל שחקנים טובים והיא מאוד תחרותית. אנחנו יודעים שיהיה קשה ועלינו לשחק טוב".

 

לקראת המשחק, חיחון צפויה להפוך למוקד הפגנות גדול של תנועות BDS וגורמים המחרימים את ישראל. לופטגי הסביר את הבחירה דווקא בעיר הזו: "ההחלטה לשחק שם היא שלי, צריך לפעמים לבצע שינויים. אנחנו מכבדים לגמרי את ישראל ואני בטוח שגם התושבים בעיר יתנהגו בכבוד".

 

לופטגי עם סרחיו ראמוס באימון (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לופטגי עם סרחיו ראמוס באימון(צילום: EPA)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים