יום שישי, 17.05.2024 שעה 08:47
ליגת ווינר נשים 23-24
451541-201523אליצור רמלה
411760-192224הפועל י-ם
321374-154120מכבי אשדוד
301417-144420עירוני ר"ג
271133-117617א.ס. רמה"ש
261012-121816הפועל ראשל"צ
231286-125017מכבי חיפה
221270-108817הפועל פ"ת
191288-97517אליצור חולון
171486-93817אס"א ירושלים
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 60 - 84
  • הפועל י-ם

"נעשה הכל כדי לזכות, לא החלטתי מתי אפרוש"

שי דורון קפטנית אשדוד מוכנה להרצליה מחר: "זו העונה הכי מאתגרת בקריירה". מאמן חולון אייזנברג לפני רמת חן: "מה שעשינו בחודש האחרון - הרואי"

|
הקפטניות והצלחת (נעם מורנו)
הקפטניות והצלחת (נעם מורנו)

מנהלת הליגה בכדורסל נשים ערכה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל תחילת משחקי סדרות חצי הגמר וגמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. משחקי חצי הגמר שיחלו מחר יפגישו את מחזיקת גביע המדינה הטרייה, מכבי רמת חן/בליך, שתפגוש את אליצור חולון ומכבי אשדוד שתתמודד מול בנות הרצליה. 

מכבי רמת חן/בליך ואליצור חולון יפגשו שוב לאחר שנפגשו בגמר הגביע וגם ביום שני האחרון, וכבר מכירות אחת את השנייה היטב, בעוד מכבי אשדוד ובנות הרצליה יפגשו בפעם השלישית ברציפות בסדרות הפלייאוף.

שטרק ושי דורון (נעם מורנו)שטרק ושי דורון (נעם מורנו)

איריס שטרק פתחה את מסיבת העיתונאים ואמרה: ״ברכות לארבע הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר, אני בטוחה שיהיו לנו משחקים ספורטיביים. זה יום שמסמל שינוי משמעותי עבורנו, הענף הזה עושה שינוי בחשיפה של הליגה הזאת. סבלנו מתקציבים נמוכים שלא אפשרו את פעילות הליגה בכבוד, היום כבר הצלחנו בזכות בג”צ להפעיל את הליגה בצורה ראויה ואנחנו מקווים שעוד נמשיך בשינוי התקציבי שיחל כבר בעונה הבאה. בכדורסל הנשים יש חזון גדול ואני מזמינה את כולם להיות חלק מהחזון הזה. נעשה הכל כדי לוודא שמי שיגיע לאולם ירצה לחזור לשם כל הזמן. הגיע העת להכיר בעוצמה הגדולה שיש בכל אחת ואחת מהשחקניות שלנו״.

מסעת לקראת שלבי ההכרעה סל נשים

מאמן אליצור חולון, רועי אייזנברג, התייחס לדרך שעברה קבוצתו: ״אנחנו מאוד שמחים להיות פה, מה שעשינו בחודש האחרון זה משהו הרואי. הרמנו את רמת הכדורסל שלנו, אנחנו לא באים לשמש כתפאורה ומודעים לרמה של רמת חן. אנחנו מצפים ומאמינים שיכולה להיות סדרה מאוד מעניינת, אני ממליץ לבוא ולראות את המשחקים שלנו״.

רועי אייזנברג (נעם מורנו)רועי אייזנברג (נעם מורנו)

"אני מאושרת להיות פה" אמרה קפטנית אליצור חולון אורטל אורן והוסיפה: ״הצלחנו להחזיר את אליצור חולון לארבע הגדולות בישראל. אנחנו נצטרך להוכיח שאנחנו פה בזכות ונעשה הכל על המגרש בשביל זה״.

מאמנת מכבי רמת חן, שירה העליון, דיברה על היריבה בסדרה: ״זה לא מובן מאליו להיות כאן, עשינו דרך מאוד מיוחדת. גמר גביע המדינה היה הישג מאוד גדול עבורנו, עכשיו תהיה סדרה לא קלה מול חולון ואנחנו לוקחות את הסדרה הזאת ברצינות. כיף להיות פה ולראות את כדורסל הנשים מתפתח. היה ברור שתהיה ירידת מתח אחרי גמר הגביע, לא עשינו את ההכנה הרגילה שלנו לקראת המשחק ביום שני. למדתי שחולון קבוצה אטרקטיבית אבל אם אנחנו נציג את הכדורסל שלנו, הדברים יהיו תלויים בנו. המעמד של חצי גמר וגמר הוא מעמד מחייב, אני תמיד נותנת מעצמי את המאה אחוז וכך גם השחקניות שלי כך שבסופו של דבר גם אם אנחנו לא מצליחות יותר קל לנו להתמודד עם ההפסד״.

שירן צעירי התייחסה לקמפיין הרחב שנעשה במנהלת לקראת הפלייאוף ואמרה: ״הקמפיין שהמנהלת עשתה עבורנו זה משהו שלא היה שנים בכדורסל הנשים, פתאום אנשים מכירים את הפנים שלנו. זאת שנה שנייה ברציפות שאנחנו בפלייאוף, חולון זאת קבוצה מצוינת, השארנו את הגביע מאחורינו ונבוא לעשות הכל כדי לנצח את הסדרה הזאת״.

ליעד סואץ קרני ושי דורון (נעם מורנו)ליעד סואץ קרני ושי דורון (נעם מורנו)

גלעד כץ מאמן בנות הרצליה היה קצר במילים ואמר: ״זו עונה ראשונה שאין לי הרבה מה לומר, שיהיה בהצלחה לאשדוד ולהרצליה. אנחנו מחכים״.

ותיקת הקפטניות, ליעד סואץ-קרני: ״אני שמחה שהקהל הרחב זוכה להכיר קצת מאיתנו ומכדורסל הנשים. הייתה לנו עונה עם עליות וירידות, אני מקווה שנוכל לסיים אותה בצורה טובה. זאת שנה שלישית שאנחנו נגד אשדוד בסדרה, אולי עכשיו תהיה פעם שלישית גלידה ונוכל גם לעבור אותם״.

גם מאמן, מכבי אשדוד, עדן ענבר, בחר לקצר במילים: ״אנחנו מוכנים לסדרה הקשה שמצפה לנו, אני מאחל לכולם בהצלחה״.

שי דורון (נעם מורנו)שי דורון (נעם מורנו)

“זאת העונה הכי מאתגרת מבחינתי בקריירה", אמרה שי דורון קפטנית מכבי אשדוד והוסיפה: "דווקא זה שלא היינו בגביע נתן לנו את הזמן להבריא ולהדליק את האש. עכשיו יש לנו את ההזדמנות להוכיח מי הקבוצה הכי טובה, נעשה הכל כדי לסיים אלופות. עוד לא קיבלתי החלטה מתי אפרוש״.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */