שתף קטע נבחר

מסתמן: דני גולן יעזוב את הפועל חיפה

המאמן לקח בצורה קשה את הירידה של ניר קלינגר למגרש האימונים ובקבוצה מנסים לשכנע אותו להישאר. יואב כץ: "אנחנו רוצים שדני יישאר, אין מקום לרגשי"

בהפועל חיפה ממתינים למוצא פיו של המאמן דני גולן לגבי המשך דרכו במועדון. כזכור, אתמול במסגרת ההחלטה המשותפת עם הבעלים יואב כץ, העביר המנהל המקצועי ניר קלינגר את האימון יחד עם הצוות המקצועי ובמקביל הגביר קלינגר את מעורבותו במחלקת הנוער, בדגש על קבוצת הנוער.

 

לטבלת ליגת העל

 

על פי גורמים במועדון, גולן נפגע מהשינוי ו"לקח אותו קשה", והוא כאמור צפוי להחליט אם יישאר במועדון. ניר קלינגר עצמו הבהיר לו כי אינו מתכוון לאפשר לו לעזוב, ובשעות האחרונות נעשים ניסיונות לשכנע אותו להמשיך. כץ מנסה להבהיר למאמן כי מעמדו לא נפגע, אך גורם במועדון סיפר: "דני עם רגל וחצי בחוץ, נראה שהוא לא ימשיך בקבוצה".

 

הגביר את מעורבותו. ניר קלינגר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הגביר את מעורבותו. ניר קלינגר(צילום: ראובן שוורץ)

 

אמש התקיימה שיחה בין הבעלים יואב כץ לדני גולן במהלכה הסביר כץ כי הוא מעוניין שימשיך בתפקידו. כץ הסביר הערב ל-ynet ספורט: "אנחנו רוצים שדני יישאר ומנסים לגרום לזה לקרות. אין עכשיו מקום לרגשי, הוא צריך להחליט כי אנחנו בסכנת ירידה ועלינו להתרכז בעיקר". במקביל ימשיך קלינגר להעביר את האימונים לקראת ההכנות למשחק מול עירוני קריית שמונה שיתקיים לאחר פגרת הנבחרת.

 

במשחק אימון מקוצר שהתקיים היום גברה הקבוצה הבוגרת על קבוצת הנוער 1:4 משערים שכבשו עידן גולן (2) מהראן לאלה והישאם כיוואן (פנדל). לקבוצת הנוער כבש סער פדידה. אדילסון בהייה שמחלים מפציעה ערך אימון קל.


פורסם לראשונה 22/03/2017 09:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דני גולן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים