רחוק מהעין: איך צולחים קשר חוצה יבשות?

האם ניתן להיות במערכת יחסים "לונג דיסטנס" ולשרוד כזוג? 10 טיפים שישאירו אתכם קרוב אל הלב

איך לצלוח קשר חוצה יבשות? צילום: gettyimages // איך לצלוח קשר חוצה יבשות?

רחוק מהעין, אבל  קרוב אל הלב - האם ניתן להיות במערכת יחסים "לונג דיסטנס" ולשרוד את זה? 

כל מה שצריך, זו הצעה אחת שאי אפשר לסרב לה והופ - גם אתם יכולים למצוא את עצמכם מנהלים מערכת יחסים משני קצוות שונים של כדור הארץ. לא משנה מה הסיבה לנסיעה, אתם בטוח הכי מפרגנים לבן/בת הזוג שנוסעים, אבל גם קצת שונאים אותם, נכון? 

אז קודם כל, תרגעו. לא צריך להיכנס ללחץ ולהספיד את מערכת היחסים שלכם. אפשר לנהל מערכת יחסים מרחוק, רבים וטובים הצליחו. פשוט תקפידו לבצע את כל העצות ברשימה ואתם תשרדו כמו גדולים.

1. לתאם ציפיות

הכי חשוב ולפני הכל - לתאם ציפיות. שיהיה ברור לשניכם איך אתם הולכים להתנהל, כמה פעמים תבקרו אחד את השניה, כמה זמן יהיה לכם לדבר, מתי, איך, למה, איפה, מי, מה ומו. אם לא תתאמו ציפיות, מהר מאוד תבינו שאתם לא משדרים על אותו הגל, תתחילו לריב ולא תוכלו לעשות מייק אפ סקס כדי להשלים.

2. *לא* לדבר כל יום

כן, קראתם נכון. לא לדבר כל יום זה הדבר הנכון לעשות. כי אם תחליטו לדבר כל יום, מהר מאוד זה יהפוך למועקה, למשהו שחייבים לעשות, למטרד, ואתם רוצים לשמור על מערכת היחסים שלכם נעימה וחיובית. 

3. לשלוח הרבה תמונות

לדבר כל יום - אסור. לשלוח תמונות כל יום - מותר ואף מומלץ! ובעיקר, בלי לצפות לתגובה. פשוט תשתפו אחד את השני ביום שלכם, שלחו תמונות של איפה אתם נמצאים, מה אתם עושים וכמובן המון סלפי. וכאמור, לא חייבים להגיב על כל תמונה. סליחה על הקלישאה אבל… תמונה אחת שווה אלף מילים.

4. כנגד כל הסיכויים - לעשות דברים יחד

התיישבו יחד מול המסך ותראו את אותו הסרט, תקראו את אותו ספר, תשחקו אחד נגד השני באפליקציה. אומנם אתם רחוקים, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לעשות את אותם הדברים.
ואם זה לא רומנטי - אני לא יודעת מה כן.

5. מתנות קטנות והפתעות גדולות

אם אתם נמצאים במערכת יחסים לונג דיסטנס, הדואר יהפוך לידידכם הטוב ביותר. תפתיעו אחד את השני, תשלחו מתנות והפתעות שירגשו וישמחו ויזכירו אתכם לצד השני. תדמיינו איזה כיף זה לצוד כל כמה זמן לדואר בציפייה והתרגשות. אם זה לא רומנטי אני לא יודעת מה כן. (המשפט הזה מתאים גם פה, מה אתם רוצים ממני).

6. לתקשר רגשות שליליים

הסכנה הכי גדולה במערכת יחסים מרחוק, היא הפער שנפתח וגדל בין שני בני הזוג. ככל שהפער יהיה גדול יותר, תרגישו רחוקים אחד מהשנייה ולאט לאט כבר לא תזכרו מי זה בצד השני. אם לא תתקשרו את הפחדים, הקנאה, העצב וכל הרגשות השליליים שתחוו, אתם רק תגדילו את הפער ובעיקר - תעצימו את הפחדים. אז הקפידו לתקשר, תשתפו את הצד השני, שידע, שינחם, שירגיע. זה יחזק את האינטימיות וישמור עליכם קרובים ומחוזקים.

7. לסמוך אחד על השני

ויחד עם כל מה שנאמר בסעיף הקודם, אם תחיו כל יום במחשבה שהצד השני עושה דברים שאסור, ותתמקדו ברגשות השליליים, אתם לא תשרדו. צריך לשחרר. זה קשה, אבל חובה. מי שלא ישחרר לא יצליח לשמור על מערכת היחסים הזאת.

8. להכיר את החברים החדשים אחד לשני

תנהלו צ'אט וידאו דווקא כשיש חברים מסביבכם, כדי שהצד השני יוכל גם להכיר אותם ולהרגיש חלק מהחיים החדשים שלכם.

9. לתכנן קדימה

אין כמו טבלת יאוש למפגש הקרוב שלכם כדי לשמור על ההתרגשות בשיאה. תקבעו מראש מתי תפגשו כדי שתמיד יהיה למה לצפות.

10. סקסטינג

החלק הכי כיף במערכת יחסים ממרחק זה הסקסטינג. אני לא צריכה לפרט, נכון? אנחנו בעידן האינטרנט, תבחרו את הדרך שהכי מתאימה לכם ועופו על זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר