שתף קטע נבחר

מקורבי סילבס: "הוא בחיים לא יבריז לאיזי"

בצל הפרסומים על פנייה שקיבל מהפועל ת"א, בקרבת המאמן הודיעו שהוא יגיע לקריית שמונה: "יש לו כבוד". קאסיו פרננדז, שמסיים חוזה של ארבע שנים במועדון, לא בתוכניות של הקבוצה

בצל הפרסומים על פנייה שקיבל חיים סילבס מהפועל ת"א, בקרבתו של המאמן הבהירו בצורה חד משמעית כי הוא לא ינהל מו"מ עם שום מועדון, לאחר שמרבית תנאיו כבר סוכמו עם בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי.

 

"לחיים יש כבוד ומילה. הוא בחיים לא יבריז לאיזי", אמרו מקורביו. "הוא רואה בקריית שמונה אתגר גדול ואין סיבה שהוא יבחר ללכת למועדון אחר". מי שיגיע עם סילבס הוא יניב לביא, קפטן ק"ש לשעבר ששיחק במועדון 9 עונות וישמש כעוזר המאמן.

 

מסיים חוזה. קאסיו פרננדז (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
מסיים חוזה. קאסיו פרננדז(צילום: ישראל יוסף)

 

הבלם הוותיק קאסיו פרננדז, שמסיים חוזה של ארבע שנים במועדון, לא בתוכניות של הקבוצה והוא צפוי לעזוב בקיץ. פרננדז קיבל את סרט הקפטן העונה לפרקים גדולים, אך סבל מלא מעט פציעות ובק"ש קיבלו החלטה להיפרד ממנו לאור העובדה שהם מעדיפים להחתים בלם צעיר יותר.

 

בתוך כך, אוהדי הקבוצה הצפונית זועמים על החלוץ מאוריסיו קורדירו, שמיד עם שריקת הסיום ב-3:2 להפועל ת"א סימן לאוהדים עם האצבע: 'בואו החוצה'. אוהד ק"ש אף טען: "מאוריסיו קילל אותנו". ביממה האחרונה ניסו במועדון להרגיע את הרוחות וציינו שמדובר באי הבנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
חיים סילבס
צילום: ישראל יוסף
מומלצים