שתף קטע נבחר

הפועל ת"א תצרף זר, האוהדים זועמים

בקבוצה מאוכזבים מהמחויבות של דארל וויליאמס (טוען כי הוא פצוע במפשעה), ואומרים כי יכול היה לעזור בתבוסה 100:74 בדרבי למכבי ת"א. הפורוורד עשוי לעזוב. ביקורת גם על רמי הדר. המאמן והשחקנים ספגו קללות מהאוהדים. מתן נאור: "מצטער על מה שקרה"

ההצגה האפאטית של שחקני הפועל תל אביב אמש (א') מול מכבי תל אביב (100:74) היא כן דבר שכיח במשחקי דרבי בין הצדדים בשנים האחרונות. רק לפני עשרה חודשים הצהובים הביסו 86:116 את האדומים בהיכל, ומשחק נוסף נגמר ב-32 הפרש (90:58) בעונת 2013/14. יחד עם זאת, במועדון ממש לא לוקחים את התבוסה הזו כמובן מאליו, ובקרוב מאוד עשויים להיות שינויים בסגל.

 

בקבוצה כועסים מאוד על דארל וויליאמס שמתלונן על כאבים במפשעה כבר תקופה. בהפועל ציפו שהפורוורד האמריקני יבין את חשיבות המשחק ויבוא לעזור לחבריו, אך הוא בחר שלא לשחק בטענה כי הוא עדיין פצוע.

 

יש לציין כי יש גורמים בקבוצה שטוענים כי וויליאמס כשיר לשחק, אך מאחר ובינו לבין רמי הדר אין כימיה, השחקן לא נלהב לחזור לפרקט. עובדתית מאז הגעתו של המאמן הדקות של הפורוורד קוצצו משמעותית.

 

הפציעה של אלאנדו טאקר יחד עם ההיעדרות של וויליאמס מותירים את האדומים עם שלושה זרים בלבד, כשגם מארק ליונס סובל מפציעה בשריר התאומים. בסיטואציה הזו הפועל ת"א מתאמנת עם פחות מעשרה שחקנים באימון ומתקשה לתרגל חמש על חמש. בסיום הדר התלונן על כך וטען כי אחת הסיבות ליכולת אתמול היא מאחר ולא הצליח לבצע הכנה ראויה לדרבי.

 

גם המאמן זכה לביקורת, בעיקר על חוסר ההתאמה. הדוגמא הבולטת ביותר הייתה הניסיון שלו בכל פעם לשלוח שני שחקנים לדאבל אפ בפוסט, כאשר פעם אחר פעם שחקן צהוב

אחר מצא את עצמו לבד על קשת השלוש לקליעה קלה (13 שלשות היו למנצחת ב-46 אחוזים).

 

עשרות אוהדים שנשארו מחוץ להיכל אחרי המשחק קיללו את השחקנים ואף הקניטו את אלאנדו טאקר, מתן נאור ותמיר בלאט. כשהדר יצא האוהדים צעקו לעברו: "ביישת את המועדון".

 

נאור סיכם: "אין לי ניתוח מקצועי למה שקרה במשחק, אמרתי לרמי כהן בדרך למטה ואני אומר לאוהדים סליחה על איך ששיחקנו, אפילו לא ברמת התוצאה, אלא מבחינת גישה איך שעלינו למגרש. אני לא יודע לנתח, אין לי מה להגיד, מעבר לסליחה. אני חושב בדיוק על מה שאמרתי מקודם, על הגישה, אני הראשון שלוקח אחריות, לא זורק על החברים שלי משהו, זה קודם כל אני. אין לי הרבה מה להוסיף. המשחק הזה מבחינתי, הדבר הראשון והאחרון שאני אגיד זה הגישה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני הפועל ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים