שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "לא מאמין בהפסדים חיוביים"

מאמן ברצלונה כעס בסיום ה-2:1 הסנסציוני לקאזאן אמש: "לא חושב שזה אמור לעורר אותנו". הנשיא לאפורטה דווקא אופטימי: "נתגבר על זה". דני אלבס נפצע וייעדר שלושה שבועות

המהפכה הרוסית. כך הגדירו הבוקר (ד') בתקשורת הספרדית את הסנסציה הגדולה של משחקי ליל שלישי בליגת האלופות. ברצלונה, מלכת היבשת, הפסידה לראשונה אחרי תשעה משחקים, 1:2 ביתי לא צפוי כלל מול קאזאן הרוסית. בארסה נותרה עם ארבע נקודות משלושה משחקים, כאשר בית 6 הפך לצמוד ביותר. שלוש קבוצות עם ארבע נקודות ואינטר האחרונה עם שלוש.

 

 

מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, לא אהב כלל את ההפסד, למרות שקבוצתו שלטה במשחק: "זו אכזבה. אני לא מאמין בהפסדים חיוביים ולא חושב שזה אמור לעורר אותנו. שיחקנו טוב ועשינו את הכל על מנת לנצח. אם היינו עושים את זה היינו מבצעים צעד גדול לקראת עליה לשלב הבא, עכשיו נצטרך לנצח בחוץ".


איברהימוביץ' ומסי בהלם מול קאזאן. הפסד סנסציוני (צילום: AP)

 

החלוץ השבדי, זלאטן איברהימוביץ', אשר כבש את השער לזכות אלופת אירופה, הגיב בסיום: "השער שלי לא עזר בשום דבר. הגענו להזדמנויות, בעטנו פעמיים לקורות ולא הצלחנו לנצח. עכשיו אין ברירה, צריך לשכוח מההפסד הזה ולנצח ברוסיה אם אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא".

 

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה: "אני בטוח שנצא מזה. יש לנו קבוצה ברמה גבוהה, אבל שחקני כדורגל הם בני אדם וזה קורה. בשבת האחרונה שיחקנו מול יריבה מסובכת כמו ולנסיה, וסיימנו בתיקו למרות שהמחצית השניה היתה טובה מאוד. השחקנים סוחבים איתם עייפות ממשחקי הנבחרות, במיוחד כשאתה מתרגל לדינאמיקה של משחקים בסוף השבוע ואחר כך באמצע השבוע".


קאזאן הדהימה בקאמם נואו. גם מאמנה הופתע (צילום: AP)

 

עם ההפסד לא הסתיימו החדשות הרעות עבור אלופת אירופה.

בסיום המשחק התברר כי דני אלבס, שנפצע במהלכו, ייאלץ להיעדר שלושה שבועות מהמגרשים. המגן הברזילאי, שהוחלף בדקה ה-92, נפגע בשריר ויוכל לחזור רק בתחילת נובמבר למגרשים.

 

מאמן קאזאן, קורבן ברדייב: "לא חשבנו שאנחנו יכולים לנצח. חשבנו רק איך לשחק טוב ולצאת להתקפות מתפרצות. תודה לאל שכל זה קרה". כלי התקשורת בספרד הופתעו גם הם. ה'אל מונדו דפורטיבו' היוצא בברצלונה, פירסם כותרת: "מרוסיה, ללא אהבה". ה'מארקה' היוצא במדריד שמח לאיד: "מהפכה רוסית בקאמפ נואו'".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים