שתף קטע נבחר

"פעם נוספת, עשינו את הבלתי אפשרי"

אחרי העלייה של לסטר לרבע גמר ליגת האלופות, ווס מורגן שכבש את השער הראשון בניצחון 0:2 על סביליה, אמר: "לא ציפינו להגיע רחוק כל כך". שמייכל: "הישג בלתי ייאמן". בופון: "לא רוצה לקבל את לסטר"

לפני שנתיים, לסטר הייתה שבע נקודות מתחת לקו האדום בפרמייר ליג. מאז הספיקה הקבוצה להבטיח את ההישארות, לזכות באליפות, להסתבך שוב בתחתית, לפטר את קלאודיו ראניירי והערב (ג') לעלות לרבע גמר ליגת האלופות. בקיצור, להפוך לסיפור הכי מטורף ומרגש בכדורגל העולמי.

 

ווס מורגן, שכבש את השער הראשון בניצחון 0:2 על סביליה, אמר: "זה מדהים. אני לא מאמין. אנחנו חדשים במפעל הזה ולא ציפינו להגיע רחוק כל כך. זה אחד המשחקים הגדולים בתולדות המועדון".

 

מורגן עם אנדידי ושמייכל. "עשינו את זה" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מורגן עם אנדידי ושמייכל. "עשינו את זה"(צילום: AFP)

 

"אני לא יודע אם זה יקרה שוב אי פעם", המשיך מורגן. עשינו את זה. הוכחנו שאנשים רבים טעו ועשינו ופעם נוספת את הבלתי אפשרי. זה ערב פנטסטי ללסטר. אנחנו עדיין צריכים להתרכז בליגה אבל נהנה מהרגע".

 

קספר שמייכל שעצר פנדל דרמטי בדקה ה-80, אמר: "גאווה. זה הישג בלתי ייאמן למועדון. היה משחק קשה כל כך מול קבוצה עילאית. עבודה מדהימה של החברים מנעה מהם להגיע למצבים. ההצלות שלי הן הסיבה שאני כאן. זו הרגשה נהדרת לעזור לקבוצה".

 

שמייכל. "גאווה" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שמייכל. "גאווה"(צילום: רויטרס)

 

שמייכל דיבר על ההבדל בין היכולת הנוכחית לזו של המשחק הראשון: "זה עניין של ביטחון, שיחקנו דומה יותר לאיך שהיינו משחקים בעונה שעברה. לא משנה את מי נקבל, זאת תהיה קבוצה טובה".

 

והיה עוד משחק הערב, שבו יובנטוס גברה 0:1 על פורטו (0:3 בסיכום). בסיום ג'יאנלואיג'י בופון נשאל על ההעדפות שלו להגרלה ביום שישי והודה: "אני רוצה להימנע מלסטר. יש להם התלהבות, תשוקה וכלים לפגוע בקבוצה שלוקחת יוזמה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
שמייכל ומורגן
צילום: רויטרס
מומלצים