שתף קטע נבחר

יוגב אוחיון: "תקופה של הכרעות"

אחרי הניצחון (81:83) הדחוק אתמול על מכבי ראשל"צ מסל בשנייה האחרונה של ויקטור ראד, במכבי תל אביב מסתכלים קדימה לעבר השבוע העמוס שימשיך ביום חמישי ביורוליג נגד אנדולו אפס ויסתיים במשחק הדרבי בראשון

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון בשיניים (81:83) מסל ניצחון של ויקטור ראד, בקבוצה מביטים קדימה לעבר המשחקים הקרובים, בטורקיה נגד אנדולו אפס (ה', 19:00) ואחר כך תארח בראשון מול הפועל תל אביב (18:55).

 

טבלת ליגת העל  

 

יוגב אוחיון אמר בסוף המשחק: "לא היו אנרגיות, אבל הצלחנו להתעשת ולחזור למשחק במהלך הרבע השני. בתקופה כזאת בעונה פחות חשובה הדרך אלא הניצחון, זה מה שאני לוקח מהמשחק. השארנו הכול על המגרש, כנראה שלאחרונה אנחנו מספקים המון דרמה, אבל אני מאמין שברגע הנכון נבוא וניתן את העבודה. הסיבוב השלישי הוא של הכרעות, משבוע הבא נצטרך להראות ריכוז ואני מקווה שנבוא ונשחק כמו שצריך. הפציעות האחרונות השפיעו עלינו גם על ההכנות, יש עומס משחקים אבל מאמין שיהיה בסדר".

 

שחקני מכבי חוגגים את הניצחון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי חוגגים את הניצחון(צילום: עוז מועלם)
 

 

הצהובים חשבו אתמול שהם יוצאים לדרך חדשה אחרי הזכייה בגביע המדינה, אבל בפועל נשארו עם היכולת החלשה, חוסר הריכוז שמתבטא באיבודי כדור רבים ונרפות הגנתית בעיקר בשל העובדה שבזירה המקומית איינארס בגאצקיס נאלץ לשחק עם איתי שגב בעמדת הסנטר כדי לתת מנוחה לקולטון אייברסון. דיימון סימפסון עדיין לא נרשם לליגה מאחר ובקבוצה מחכים לראות אם קווינסי מילר יחלים בזמן, כשאחד מהשניים יירשם עד סיום המועד באפריל.

 

בקבוצה מביעים שביעות רצון מהיכולת של ויקטור ראד בתקופה האחרונה, שכאמור רשם את סל הניצחון וסיים את הערב עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים, כמו גם אייברסון שממשיך ביכולת הטובה מהמשחקים האחרונים כשרשם 12 נקודות ו-12 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוגב אוחיון
צילום: עוז מועלם
מומלצים