שתף קטע נבחר

ונגר נגד הביקורת: "אנשים עברו שטיפת מוח"

מנג'ר ארסנל לא אהב את יחס התקשורת כלפיו, למרות העלייה לחצי גמר הגביע האנגלי: "לא משנה מה יקרה בעתיד, הקבוצה עדיין תפסיד משחקים. אתם צריכים לקבל ששום דבר לא מספיק לאוהדים, חייבים לחיות עם זה"

התקשורת הבריטית לא מפסיקה לבקר את ארסן ונגר, במיוחד אחרי ההדחה המשפילה לבאיירן מינכן (10:2 בסיכום שני המשחקים) בצ'מפיונס ליג. אחרי שארסנל הביסה 0:5 את לינקולן והעפילה לחצי גמר הגביע האנגלי, המנג'ר הצרפתי הגיב בכעס.

 

"תפסיקו כבר עם אווירת השנאה הזו", ביקש מהעיתונאים. "תסתכלו בצורה אובייקטיבית. אימנתי בלמעלה מ-2,000 משחקים, אני כנראה יודע משהו על כדורגל גם כן. הסתכלתי על 20 הדקות האחרונות בין ברצלונה לפ.ס.ז' (1:6). כולם היללו את הצרפתים, בעשר הדקות האחרונות היא הפכה פתאום לזבל. אנשים עוברים שטיפת מוח ממה שאתם חושבים שנכון".

 

ההפגנה נגד ונגר במשחק מול באיירן. "לא ננצח בכל משחק" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ההפגנה נגד ונגר במשחק מול באיירן. "לא ננצח בכל משחק"(צילום: רויטרס)

 

"לא משנה מה יקרה בעתיד, הקבוצה עדיין תפסיד משחקים", המשיך ונגר. "אני גם יכול להבטיח שלא ננצח כל פעם. אנחנו עכשיו בחצי גמר הגביע האנגלי. כמה פעמים היינו במעמד הזה? אתם צריכים לקבל ששום דבר לא מספיק לאוהדים, חייבים לחיות עם זה".

 

"החשיבות של כל משחק הפכה פשוט לגדולה יותר", סיכם ונגר. "כל מה שהשחקנים עושים היום, מדברים על זה. יש כל כך הרבה ערוצי תקשורת. אולי לפני 30 שנה, אם היית מפסיד משחק זה היה נראה אחרת. היה עיתונאי אחד שהיה כותב ואחר כך הולך לפאב ושותה בירה עם השחקנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים