שתף קטע נבחר

ראמוס: "הכי חשוב בכדורגל להשיג תוצאות"

הבלם הספרדי של ריאל מדריד, שכבש את שער הניצחון מול בטיס, התייחס לעובדה שהקבוצה שלו שוב לא הרשימה: "חייבים להשתפר ולגרום לאוהדים ליהנות". זידאן יצא להגנתו של נבאס: "בסוף הוא זה שהציל אותנו". וגם: רונאלדו השווה עוד שיא היסטורי

 

ריאל מדריד כבשה אתמול (א') בפעם ה-48 ברצף בניצחון 1:2 על בטיס בדרך למקום הראשון בטבלה הספרדית ולא מעט מניות, כמו בהרבה מאוד משחקים בתקופה האחרונה, שייכות לסרחיו ראמוס, ששוב היה במקום הנכון ובזמן הנכון.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

למרות הניצחון, לא מעט ביקורות נשמעות בזמן האחרון על היכולת הלא מרשימה בלשון המעטה של הבלאנקוס, אבל לבלם הספרדי זה לא ממש אכפת. "בכדורגל, מה שמשנה קודם כל אלו התוצאות, זה לא כל כך חשוב אם משחקים טוב או לא", אמר ראמוס.

 

המושיע. ראמוס על שער ה"אס" הספרדי (צילום מסך)
המושיע. ראמוס על שער ה"אס" הספרדי(צילום מסך)
 
"אנחנו חייבים לנסות ולעשות הכל כדי לגרום לאוהדים ליהנות, חייבים להשתפר בזה, אבל אני גאה שניצחנו ותרמתי לניצחון הזה. אני מקדיש את השער הזה לבת זוגי, שתתעצבן אם אני לא אעשה את זה".

 

ראמוס גם יצא להגנתו של קיילור נבאס, שהיה אשם בשער שספגה ריאל: "אנחנו יודעים שלשחק בברנבאו זה מאוד תובעני, זה דורש רמת מחויבות גבוהה במיוחד. כששחקנים עושים טעויות, הם צריכים את התמיכה של הקהל ובסוף הוא באמת הציל אותנו עם הצלה אדירה שמנעה מבטיס להשיג נקודה".

 

"אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לגרום לאוהדים ליהנות". ראמוס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לגרום לאוהדים ליהנות". ראמוס(צילום: AFP)

 

גם זינדין זידאן התייחס לשגיאה הנוראית של השוער שלו: "טעויות הן חלק מהמשחק, הן יכולות לקרות לכולם, ובסוף הוא זה שהציל אותנו. כל השחקנים יודעים כמה קיילור חשוב עבורנו".

 

על המשך העונה אמר הצרפתי: "תמיד יש לחץ, הקרב עוד רחוק מלהסתיים, יש עוד דרך ארוכה לעשות, ואנחנו יודעים את זה. סבלנו כדי להשיג את הניצחון, שזה דבר נורמלי, אבל הייתה לנו הרבה סבלנות והתוצאה הוגנת".

 

בינתיים, כמו בערך בכל משחק שני, כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את השער ה-19 שלו העונה בליגה, הספיק גם להשתוות לחלוץ האגדי של טוטנהאם וצ'לסי בשנות השישים, ג'ימי גריבס, ככובש המצטיין בכל הזמנים בשש הליגות הגדולות (כולל פורטוגל). זה היה שערו ה-366 של רונאלדו, אחד יותר מגרד מולר והוא כאמור השתווה לגריבס. לליונל מסי, למי ששואל, יש 335 שערים נכון לעכשיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים