שתף קטע נבחר

אנריקה: "ידענו שהניצחון מול פ.ס.ז' יעלה לנו ביוקר"

מאמן ברצלונה התייחס להפסד המפתיע מול דפורטיבו לה קורוניה, ארבעה ימים בלבד לאחר ה-1:6 ההיסטורי. פיקה: "זה היה צעד אחורה מבחינתנו, אנחנו לא מכונות. שאר הקבוצות עוד יאבדו נקודות"

לזה לא ציפו בברצלונה, ואולי כן? ההפסד הערב (א') 2:1 ללה קורוניה, ארבעה ימים בלבד לאחר ה-1:6 ההיסטורי על פריז סן ז'רמן, הפתיע רבים מאוהדי בארסה, אבל לואיס אנריקה דווקא לא התרגש יותר מדי.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

"ידענו שנשלם מול לה קורוניה על שהשקענו כל כך הרבה מול פ.ס.ז'", אמר אנריקה. "ידענו שזה יהיה קשה, משחק תמיד מושפע ממה שקרה במשחק לפניו".

 

מאמן בארסה המשיך: "רק אלו שעברו את מה שעברנו בשבוע האחרון יודעים מה זה אומר מבחינתנו. אבל מקצוענים חייבים לדעת להתמודד עם מצבים כאלו, כי תמיד יהיו משחקים קשים. אין להפסד הזה שום הצדקה, אנחנו חייבים לקבל את ההפסד ולדעת שיש עוד הרבה משחקים בהמשך".

 

גם ג'רארד פיקה לקח את ההפסד בפרופורציות וטען: "אם לפני שבוע היו מציעים לנו שנעלה שלב בליגת האלופות ונפסיד ללה קורוניה, כל אוהדי ברצלונה היו קונים את זה".

 

מאוכזב, אבל לא מתרגש. פיקה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מאוכזב, אבל לא מתרגש. פיקה(צילום: EPA)

 

הבלם המשיך: "זה ספורט, אנחנו לא מכונות. אחרי ההופעה שנתנו ביום רביעי, זה היה ברור שנתקשה מול דפור. ההפסד הזה היה צעד אחורה מבחינתו, אבל בחודשים האחרונים ראינו שכל קבוצה יכולה לאבד נקודות בליגה".

 

על החיסרון של ניימאר, שכיכב מול פ.ס.ז', הוסיף פיקה: "הוא נותן לנו הרבה, אבל שיחקנו עם הרכב שאמור להספיק לנו לנצח בריאזור".

 

ברצלונה, שהפסידה בריאזור לראשונה מאז 2008, תארח במחזור הבא בקאמפ נואו את ולנסיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים