שתף קטע נבחר

בראש ובראשונה: 1:2 לריאל מדריד על בטיס

שוב היה זה סרחיו ראמוס (81) שנגח פנימה ונתן לבלאנקוס ניצחון דרמטי שהחזיר אותם למקום הראשון. עוד קודם, קיילור נבאס כבש שער עצמי אומלל, רונאלדו הבקיע בנגיחה

 

מכירים את זה שיש לכם דז'ה וו? אז סרחיו ראמוס, שוב, עם הראש, כובש עוד שער חשוב עבור ריאל מדריד. הערב (א'), זה היה שער ניצחון ב-1:2 על בטיס בדרך חזרה לפסגת הטבלה הספרדית.

 

 

ריאל שלטה במשחק לכל אורכו, וזה התבטא בלא מעט מצבים, אבל ללא שערים. דווקא בטיס עלתה ליתרון אחרי אחת הטעויות הגדולות שנראו בספרד בשנים האחרונים והאחראי לה היה קיילור נבאס.

 

המושיע הקבוע. ראמוס חוגג את שער הניצחון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
המושיע הקבוע. ראמוס חוגג את שער הניצחון(צילום: AFP)

 

אנטוניו סנאבריה (25) בעט לא רע, נבאס קלט את הבעיטה שלו בלי בעיות ומשום מה השמיט את הכדור פנימה בשער עצמי באמת יוצא דופן. כריסטיאנו רונאלדו (40) החזיר את הבלאנקוס לעניינים עם נגיחה מדויקת ושערו ה-19 בליגה העונה.

 

בדקה ה-78 כריסטיאנו פיצ'יני עשה עבירה מטופשת על לוקאס ואסקס וספג צהוב שני ואדום. שלוש דקות מאוחר יותר הוא היה חסר בהגנה וראמוס ניצל זאת כדי לנגוח פנימה את כדור הקרן של טוני קרוס.

 

מודריץ' מנסה לחמוק מדורמיסי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מודריץ' מנסה לחמוק מדורמיסי(צילום: AFP)

 

הודות לניצחון הזה, ריאל שוב במקום הראשון עם שתי נקודות יתרון על ברצלונה ומחזיקה במשחק חסר מול סלטה ויגו.

 

מהלך המשחק

דקה 7': ריאל פתחה נהדר עם שלישייה חדשה - MJC, מוראטה, חאמס ורונאלדו. הקולומביאני הכניס כדור אדיר לספרדי, שהעביר רוחב לכריסטיאנו, אבל הכוכב בעט רע.

 

8': דקה חלפה ועוד מצב טוב לרונאלדו, הפעם הוא ניסה לבדו ובעט טוב, אנטוניו אדאן היה במקום והדף לקרן.

 

טושקה עוצר את מוראטה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טושקה עוצר את מוראטה(צילום: AFP)

 

22': שוב רונאלדו איים על השער של אדאן, הפעם מצד ימין ובעט חזק לרשת החיצונית.

 

25': שער! 0:1 לבטיס. כזה שער לא רואים כל יום, כל שבוע או כל שנה. באחת הטעויות המזעזעות שנראו בשנה האחרונה, קיילור נבאס כבר קלט את הבעיטה השטוחה של סנאבריה, אבל איכשהו השמיט את הכדור פנימה. כל שנותר לנבאס לעשות הוא לתפוס את הראש.

 

קיבל את הקרדיט ב-11. חאמס רודריגס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קיבל את הקרדיט ב-11. חאמס רודריגס(צילום: רויטרס)

 

40': שער! ריאל מדריד השוותה ל-1:1. זה היה באוויר וסוף סוף גם הגיע מבחינת ריאל. מרסלו הקפיץ כדור טוב משמאל, רונאלדו ידע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לנגוח פנימה.

 

59': הזדמנות נדירה לבטיס להחזיר לעצמה את היתרון. רובן קסטרו קיבל כדור נוח במרכז הרחבה, אבל העיף אותו גבוה מעל השער.

 

החזיר את ריאל לעניינים. רונאלדו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
החזיר את ריאל לעניינים. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

60': לוקה מודריץ' התעורר, פרץ לרחבה ושיחרר בעיטה חדה. אדאן קלט.

 

78': לוקאס ואסקס פרץ טוב, אבל נעצר בתפיסה של פיצ'יני, שנענש בכרטיס צהוב שני ואדום. בטיס נשארת בעשרה שחקנים לרבע השעה האחרונה.

 

81': שער! 1:2 לריאל מדריד. היתרון המספרי עשה את שלו מהר מהצפוי. קרן של טוני קרוס נחתה בדיוק על הראש של... נכון מאוד, סרחיו ראמוס. משם הדרך לרשת הייתה קצרה מאוד.

 

ווינר. סרחיו ראמוס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ווינר. סרחיו ראמוס(צילום: AFP)

 

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, נאצ'ו, סרחיו ראמוס, מרסלו; לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו (מרקו אסנסיו, 79); חאמס רודריגס (לוקאס ואסקס, 69), אלברו מוראטה (קארים בנזמה, 72), כריסטיאנו רונאלדו.

 

בטיס: אנטוניו אדאן; כריסטיאנו פיצ'יני (הורחק, 78), אייסה מאנדי, חרמן פסז'ה, אלין טושקה, ריזה דורמיסי; דרקו בראשנאק, רובן פארדו, דני סבאיוס; אנטוניו סנאבריה, רובן קסטרו (פטרוס, 64).


פורסם לראשונה 12/03/2017 21:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים