שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי תל אביב הובסה בגרמניה

האלופה הפסידה 42:24 למגדבורג במשחק הרביעי של שלב הבתים בגביע ה-EHF. חן פומרנץ לא טס עם הקבוצה, גיל פומנרץ בלט עם 6 שערים

מכבי תל אביב נוצחה הערב (א') 42:24 בחוץ ע"י מגדבורג הגרמנית (21:9 במחצית), במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי, ה-EHF Cup, לעיני אולם כדוריד עם קרוב ל-7,000 צופים. מגדבורג, מוליכת הבית עם שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, שמרה על מקומה בפסגת הבית, מכבי תל אביב נותרה במקום האחרון.

 

במשחק נכחו שגריר ישראל בגרמניה, יחד עם צוות מהשגרירות, כמה עשרות ישראלים ויהודים הגרים במגדבורג וכ-20 מאוהדי מכבי שהגיעו מהארץ. בנוסף הגיעה למשחק נבחרת הנוער של ישראל, שעומדת לחזור לארץ לקראת סוף החודש, לאחר שהתאמנה ושיחקה בגרמניה.

 

הפסד צפוי. ג'וקיץ' (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
הפסד צפוי. ג'וקיץ'(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

כוכב הצהובים, חן פומרנץ, הסובל מקרע במשפעה כלל לא טס עם הקבוצה לגרמני ובקבוצה עושים מאמצים להכשירו לגמר גביע המדינה מול הפועח ראשון לציון שייערך ביום שלישי הבא בהיכל קבוצת שלמה.

 

כבשו למכבי: גיל פומרנץ 6, ניבו לוי, ורנר סטרידום ונובאק בוסקוביץ' 4 כ"א, עומר דבדה 2, סהר חלפון, דן נתן, עידו טוראל ואלכס סיצ'נקו שער אחד כל אחד. הרבו לכבוש למגדבורג: ג'ייקוב בגרסטד 9, איבס גראפנהורסט 8.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
עומר דבדה
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים