שתף קטע נבחר

סטודמאייר: "כל עם ישראל מאחורינו"

סנטר הפועל ירושלים מוכן לפתיחת סדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה בשלישי (21:30, ישיר בערוץ 20): "המשחק מול הפועל ת"א היה קריאת השכמה בשבילנו, כולנו מבינים את החשיבות". יותם הלפרין: "ולנסיה היא הקבוצה הכי טובה במפעל. מי שאוהב כדורסל שמח לראות אותנו ברמות האלה"

פחות מיממה אחרי ההפסד הכואב להפועל תל-אביב בליגה, הפועל ירושלים המריאה היום (א') לספרד לקראת פתיחת סדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה בשלישי (21:30, שידור ישיר בערוץ 20).

 

אמארה סטודמאייר עשה כבוד לספרדים בשדה התעופה: "זה יהיה מאוד קשה, ולנסיה קבוצה טובה שמשחקת מצוין. אנחנו חייבים לבוא הכי מפוקסים ומוכנים שאפשר. המשחק נגד הפועל ת"א היה קריאת השכמה בשבילנו, אנחנו צריכים להתעורר ולשחק טוב יותר".

 

הסנטר הוסיף: "זו קבוצה שמשחקת אחרת מאיך שהיא שיחקה מולנו במפגש הראשון שלנו נגדה. אני מרגיש שכל עם ישראל מאחורינו. אנחנו מייצגים גם את ירושלים וגם את ישראל. המאמן יכין אותנו טוב, כולנו מבינים את החשיבות. זה משחק גדול".

 

יותם הלפרין: "אנחנו בשלבי ההכרעה. עבדנו מאוד קשה בשביל להגיע עד לפה. ולנסיה לדעתי היא הקבוצה הכי טובה ביורוקאפ. אנחנו מגיעים למשחק מולה כאנדרדוג ונצטרך לדעת לנווט אותו לכיוון שלנו. נעשה הכל בשביל לצאת משם עם ניצחון. אסור לעשות טעויות כי נגד ולנסיה נשלם עליהן. ננסה להיות בשליטה. אם נהיה מרוכזים אפשר לנצח".

 

פיאניג'אני בשדה התעופה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פיאניג'אני בשדה התעופה(צילום: עוז מועלם)

הלפרין. "גם היורוליג עשוי להיות על הפרק" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הלפרין. "גם היורוליג עשוי להיות על הפרק"(צילום: עוז מועלם)

 

"אחד הדברים הכי טובים אצלנו ביורוקאפ הוא שאנחנו מתחילים משחקים טוב", אמר הלפרין, "ההפסד אתמול לא רלוונטי כרגע. מי שאוהב כדורסל שמח לראות את ירושלים ברמות האלה. אם ננצח את ולנסיה גם היורוליג עשוי להיות על הפרק, וזה חשוב למועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אמארה סטודמאייר
צילום: עוז מועלם
מומלצים