שתף קטע נבחר

אזיקיאל קילל את קורצקי והושעה עד יום רביעי

חלוץ הפועל ת"א שלח קללות לעברו של עומרי אלטמן, כמו גם למאמנו ויעמוד לוועדת משמעת פנימית. במועדון מיואשים אחרי ה-0:0 בסכנין. ניסנוב לשחקנים: "אל תעשו פה שכונה". המאמן התגונן: "מזל שבפירוק של הפועל לא האשימו אותי"

 

 

"נגמרו הניסים של הניסנובים, הגרינברגים והקורצקים, שבנו בעיקר על הפסדים של אשקלון וכפ"ס. עם שתי נקודות מארבעת המשחקים האחרונים וכמעט בלי התקפה, אנחנו בדרך הבטוחה לליגה הלאומית". שחקנים בהפועל ת"א המשיכו לבקר גם היום (א') את ההנהלה והמאמן, מנחם קורצקי, אחרי שהפער מהקו האדום גדל לארבע נקודות בעקבות ה-0:0 בסכנין.

 

לטבלת ליגת העל

 

בצל הביקורות, גם בגזרת השחקנים לא שקט לאחר שחלוץ הקבוצה, אזיקיאל אנדואסל, הושעה עד ליום רביעי, אז יעמוד לוועדת משמעת פנימית. הסיבה? החלוץ קילל את חברו לחוליית ההתקפה, עומרי אלטמן, כשזה ביקש ממנו להזדרז בחילוף ואף כשיצא קילל גם את מאמנו, מנחם קורצקי. מהקבוצה נמסר: "הוא איחר לנסיעה לסכנין, דיבר בצורה לא נאותה לחבריו לקבוצה וגם למאמן מנחם קורצקי".

 

אנדואסל קילל גם אותו. קורצקי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אנדואסל קילל גם אותו. קורצקי(צילום: ראובן שוורץ)

 

על-פי מספר גורמים בכדורגל הישראלי ההשקעה של הבעלים החדשים היא מינורית לגמרי. "ברור שהם קיבלו את הקבוצה במצב לא נוח, קבוצה מפורקת תרתי משמע, אבל מינואר היה להם מספיק זמן. רק שהם לקחו את כל ההחלטות הכי גרועות", אמרו במועדון. "הם מכרו את ארון שוינפלד וקיבלו למעלה משלושה מיליון שקלים. המטרה הבאה שלהם היא למכור את אדי גוטליב ועומרי אלטמן שיעזבו בקיץ, ואז גם אולי ההשקעה היחידה שלהם, ערבויות בבקרה (1.1 מיליון שקל), ישוחררו".

 

"הם קיבלו קבוצה ללא חובות, מתחם אימונים מדהים וסגל שגם הוא היה צריך להישאר בהליכה", טוענים בהפועל, "בתכל'ס ההשקעה שלהם סופר קטנה, ועם כל זאת הם מתערבים בכל דבר. בוא נראה אם הם ימשיכו בקיץ".

 

השקעה מינורית. איציק ניסנוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
השקעה מינורית. איציק ניסנוב(צילום: אורן אהרוני)

 

כשקורצקי הגיע להפועל, הוא הצהיר כי לאור מצבה של הקבוצה בטבלה, הוא יצטרך להסתכן ולהמר בעיקר על התקפה. רק שבתשעת משחקיו הקבוצה כבשה ארבעה שערים בלבד, ממוצע של 0.44 למשחק (!). כמעט מחצית מהמשחקים (ארבעה) הסתיימו בתיקו מאופס.

 

"הביאו מאמן שלא הצליח ברמה"ש, ועכשיו הם גם לא רוצים לעשות שום שינוי. זה מתכון לירידת ליגה בטוחה", אמר גורם אחר. "יחסית להשקעה הזניחה שלהם במועדון, הם הבעלים המתערבים אי פעם. הרבה יותר מאלי טביב או איזי שרצקי".

 

נכנס למצב מגננה. מנחם קורצקי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נכנס למצב מגננה. מנחם קורצקי(צילום: אורן אהרוני)

 

אחרי שקיימו אסיפת שחקנים והעבירו מסר לבעלים שלא יירדו יותר לאזור חדרי ההלבשה בזמן המחצית, שחקנים בקבוצה הבהירו: "אם איציק ניסנוב אומר בפומבי, בראיון רשמי, שלא נורא אם נרד ליגה, מה זה משדר לנו השחקנים?". בינתיים ניסנוב כינס את השחקנים הזרים ונזף בהם על ההתנהגות שלהם. לכלל השחקנים אמר באסיפה טעונה: "אתם חייבים להיות קשובים למאמן. אנחנו קבוצה טובה, אל תעשו פה שכונה. תהיו ממושמעים".

 

"אתמול זה היה משחק לבוא ולנצח, אבל כולם בונים פה על כפ"ס", המשיכו אותם שחקנים. "מכניסים את טוטו תמוז לחמש דקות, מה הוא יכול לעשות בזמן הזה? ככה נישאר בליגה? הסיכוי הפך לקלוש".

 

קורצקי, שבכל מקרה לא ימשיך בעונה הבאה כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט, אמר אחרי המשחק מול סכנין: "מזל שבפירוק של הפועל לא האשימו אותי. כבר האשימו אותי בהכל. אני עושה הכל כדי שנצליח. משנה שיטה, משנה הרכבים, אבל לא הכל תלוי בי. יש פציעות, יש הרחקות ואני לא מצליח לייצר הרכב קבוע שרץ. אנשים איבדו קצת פרופורציה בשבועיים האחרונים".


פורסם לראשונה 12/03/2017 10:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א
אזיקיאל אנדואסל
צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א
מומלצים