שתף קטע נבחר

יצא מלך: שלושער לקינג, 2:3 לבורנמות'

החלוץ כבש שלוש פעמים (31, 48, 90) והחמיץ פנדל (9) בניצחון הדרמטי על ווסטהאם. אברטון חגגה על ווסט ברומיץ' בדרך ל-0:3 קליל, האל גברה 1:2 על סוונסי

ג'ושוע קינג העביר הערב (שבת) את ווסטהאם שיעור ב'איך מפצים על החמצת פנדל מוקדמת'. החלוץ כבש שלושער, כולל שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90, ב-2:3 המטורף של בורנמות' על ווסטהאם במסגרת המחזור ה-28 בליגה האנגלית.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

בדקה התשיעית קינג פספס הזדמנות לכבוש אחרי שהחטיא מהנקודה הלבנה, ובדקה העשירית ראה את מיכאיל אנטוניו מעלה את האורחים ליתרון מוקדם. 

 

איזה ערב. בורנמות' חוגגת עם קינג (צילום: AP) (צילום: AP)
איזה ערב. בורנמות' חוגגת עם קינג(צילום: AP)

 

התיקון, כאמור, הגיע בהמשך: בדקה ה-31 הוא השווה אחרי ביצוע נפלא בתוך הרחבה, ועם פתיחת המחצית השנייה (48) השלים מהפך. בין לבין, אגב, גם בניק אפובה (37) סיפק החמצת פנדל משלו. בדקות האחרונות המותחן הגיע לשיא: אנדרה איוו השווה מעמדת נבדל (83), וקינג (90), מי אם לא הוא, סידר למקומיים ניצחון גדול במו רגליו.

 

אברטון נשארת חזק בתמונת הכרטיס לאירופה. הטופיז השיגו הערב ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, 0:3 על ווסט ברומיץ', וצמצמו את הפער ממנצ'סטר יונייטד שבמקום השישי לשתי נקודות.

 

שניידרלין חוגג שער ראשון באברטון (צילום: AP) (צילום: AP)
שניידרלין חוגג שער ראשון באברטון(צילום: AP)

 

ווסט ברומיץ' קיבלה בעצמה הזדמנות מצוינת לצמק את הפער מהיריבה שלה הערב לנקודה אחת בלבד, אבל ספגה שני שערים רגע לפני ההפסקה. קווין מירלאס היה אחראי על הסיפתח (39) ומורגן שניידרלין (45+1) הבקיע את השער הראשון שלו בקבוצה מאז שעבר אליה מיונייטד בינואר. רומלו לוקאקו הוסיף את השלישי בנגיחה (82) והשתווה להארי קיין בטבלת כובשי השערים באנגליה, עם הכיבוש ה-19 שלו העונה.

 

במשחק נוסף האל גברה 1:2 על סוונסי ועלתה זמנית למקום ה-18, מרחק נקודה בלבד מקריסטל פאלאס שבמקום ה-17. עומאר ניאסה להט עם צמד מהיר (69, 78), אלפי מוסון (91) רק צימק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
ג'ושוע קינג
צילום: גטי אימגס
מומלצים