שתף קטע נבחר

ונגר: "מצטער בפני מי ששילם על כרטיס"

מאמנה של ארסנל הגיב בכאב על התבוסה הביתית 5:1 לבאיירן מינכן וההדחה מליגת האלופות, הביע את מורת רוחו על השיפוט ("לא היה פנדל, ולבנדובסקי בכלל היה בנבדל") והתחמק משאלות בנוגע לעתידו

האם חזינו הערב (ג') בהופעה האחרונה של ארסן ונגר על הקווים של ארסנל במשחק במסגרת אירופית? המנג'ר הצרפתי אמנם לא פיזר את הערפל סביב עתידו בקבוצה, אבל ייתכן מאוד שכן. התותחנים הובסו 5:1 בפעם השנייה ברציפות על ידי באיירן מינכן והודחו מליגת האלופות בבושת פנים. זו הפעם השביעית ברציפות שבה ארסנל הודחה בשמינית הגמר.

 

לאוהדים של ארסנל נמאס. כ-500 מתוכם אף הפגינו נגד המנג'ר מחוץ לאצטדיון עוד לפני תחילת המשחק. ונגר התקשה להסביר את התבוסה בסיום: "קשה להסביר מה קרה. הקבוצה השקיעה מאמץ אדיר הערב ושיחקה טוב. כשאתה נשאר בעשרה שחקנים וצריך להבקיע עוד ארבעה שערים, המשימה הופכת - בראשים של השחקנים - לבלתי אפשרית".

 

אוליבייה ז'ירו על הקרשים (צילום: AP) (צילום: AP)
אוליבייה ז'ירו על הקרשים(צילום: AP)

המהלך ששינה את המשחק. "לא היה פנדל" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
המהלך ששינה את המשחק. "לא היה פנדל"(צילום: AFP)

 

ונגר הביע את דעתו על החלטת השיפוט ששינתה את המשחק - השריקה לפנדל וההרחקה של לורן קוסיילני: "לבנדובסקי בכלל היה בנבדל, ולא היה צריך להישרק פנדל. בהתחלה השופט הוציא כרטיס צהוב ואחר כך נתן לו כרטיס אדום".

 

כשנשאל לגבי עתידו במועדון אמר ונגר: "אני לא יודע אם אאמן את ארסנל שוב בליגת האלופות. אתם העיתונאים תמיד מחפשים כותרות, אבל אני רוצה לדבר על כדורגל ולא על העתיד שלי".

 

אוהדים הפגינו נגד ונגר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אוהדים הפגינו נגד ונגר(צילום: רויטרס)

 

"אני לחלוטין מצטער בפני האנשים ששילמו הרבה כסף כדי לצפות במשחק הזה", אמר. "זה נראה רע מאוד ולא משקף את האומץ שהיה בהופעה שלנו. אחרי שהיינו בפיגור 2:1 היה קשה מאוד כי לא היה לנו יותר סיכוי להעפיל. זה לא חלק שארצה לזכור מהמשחק הזה, כי המשחק כבר נהרס על ידי השופט".

 

קרלו אנצ'לוטי סיכם את ההעפלה לרבע הגמר עם באיירן: "המשחק היה קשה עד לפנדל. בהתחלה שיחקנו יותר מדי פתוח והם לחצו כמו שציפינו". מנואל נויר הוסיף בנוגע להמשיך הדרך: "אנחנו רק רוצים לשעוט קדימה. אנחנו לא מתכוונים להרפות".

 

"היה קשה עד לפנדל". קרלו אנצ'לוטי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"היה קשה עד לפנדל". קרלו אנצ'לוטי(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים