צניחה מסתורית של דב ממסוק מזעזעת את תאילנד

סערת רגשות פקדה את תאילנד בעקבות מותו בטרם עת של דב שחור ממוצא אסייתי שצנח ממסוק שטס מעל הג'ונגלים של תאילנד. הרשויות חוקרות את נסיבות הארוע אך נתקלות בדיווחים סותרים אודות השאלה איך הגיע הדוב למסוק מלכתחילה (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הרשויות בתאילנד חוקרות את צניחתו המסתורית למוות של דוב שחור אסייתי ממסוק שטס מעל הג'ונגלים של תאילנד בחודש שעבר, כך מדווח האינדיפנדנט הבריטי. בעוד שיש הסכמה מסוימת על נסיבות מותו בטרם העת של הדוב השחור, הדעות והדיווחים חלוקים בנוגע לשאלה איך הגיע הדוב למסוק מלכתחילה.

על פי ה'בנגקוק פוסט', הדוב המסוכן נמצא מסתובב באיזור כפר ליד שמורת הטבע קאו יאי בחודש שעבר, ונלכד ע"י רשויות הטבע, ואילו ה'פוקט גאזט' מדווח כי הדוב נפצע כשנמצא ע"י הרשויות בנובמבר האחרון. עיתון אחר לעומת זאת דיווח כי הדוב בילה את העשור האחרון בשיקום בשמורת הטבע לאחר שהוגדר כחיית מחמד חוקית. כך או כך, הדוב מצא את עצמו מובל על ידי גורמים האחראים על חיות הבר עמוק לתוך קאו יאה, כשהוא נתון בתוך רשת המחוברת למסוק.

מספר עדים דיווחו כי הדוב, שהיה נתון תחת השפעה סמים, התעורר באמצע הטיסה והחל להשתולל בפאניקה כשמצא את עצמו בתוך רשת מתנדנדת, אבל פקיד מטעם רשות הטבע שהוביל את הדב מכחיש זאת וטוען כי הוא היה נתון בשינה עמוקה.

במהלך הטיסה, נטען, מזג האוויר הפך פתאום לסוער והמסוק החל לאבד גובה במהירות, בנקודת הזמן הזו הדוב נפל מהרשת, מה שמצביע מן הסתם, על בעיה ברשת עצמה.

מזכיר שמורת הטבע קאו יאה דורש כי נגד הגורמים האחראים תוגש תביעה משפטית בטענה כי היו צריכים לקחת את הדב למקום קרוב ולא עמוק לתוך הג'ונגל, הרחק מהלהקה שלו. להגנתם טוענים פקידי רשות הטבע כי רצו להרחיק את הדב המסוכן מהכפר וכי בעבר לא נתגלו בעיות בהעברת חיות באמצעות הליקופטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר