שתף קטע נבחר

לוי שוחרר מראשל"צ, יחזק את אימוני מכבי ת"א?

הפורוורד שהוחתם לשלוש שנים באלופה, עזב אחרי חצי עונה ועשוי להצטרף לצהובים שסובלים מלא מעט פציעות כדי להשלים את הסגל באימונים. קלע 3.3 נקודות ב-10.1 דקות בליגה

ב-13 באוגוסט 2016 מכבי ראשון לציון הוציאה הודעה רשמית: נמרוד לוי (21, 2.08 מ') חתם על חוזה לשלוש שנים במחשבה לעתיד. היום בצהריים (ג'), חצי שנה לאחר מכן, הפורוורד שוחרר מהקבוצה.

 

הסיבה האמיתית היא אכזבה אישית שלו מכמות הדקות שקיבל לאחרונה, והבנה כי למרות הסגל הדליל שנוצר בעקבות פציעות שחקנים, הוא בכל זאת ייאלץ לשבת על הספסל בבית מכבי.

 

מאוכזב מכמות הדקות. לוי (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מאוכזב מכמות הדקות. לוי(צילום: גיל נחושתן)

 

לוי דווקא פתח טוב את העונה ונהנה מהעובדה ששון דוסון ניסה את מזלו במחנות ה-NBA. במשחקים הראשונים הוא עלה בחמישייה, הראה ניצוצות, אך ככל שהזמן עבר מעמדו ירד ובמשחקים האחרונים הוא כלל לא שותף. לוי שיחק בסה"כ ב-12 משחקים בהם קלע 3.3 נקודות ב-10.1 דקות. משחקו האחרון היה לפני חודש בהפסד 93:92 לגלבוע/גליל לאחר הארכה.

 

נכון לעכשיו הפורוורד עדיין לא חתם באף קבוצה, אך במכבי תל אביב שוקלים לצרפו כדי שישלים סגל באימונים. כזכור, דווין סמית' נפצע בקרסול ועדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר, אנדרו גאודלוק סובל מכאבים גם כן בקרסול ועשוי לעבור ניתוח, וגם קווינסי מילר מושבת. אליהם צריך להוסיף את שחרורם של מאיק צירבס וסוני ווימס, ומסגל רחב, נותרו הצהובים עם תשעה שחקנים בכירים בלבד בסגל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Fiba champions league
נמרוד לוי
צילום: Fiba champions league
מומלצים