שתף קטע נבחר

היאנקיז ניצחו. מובילים 0:2 על האיינג'לס

רגע לפני הפסד ביתי במשחק השני בסדרת ה'אמריקן ליג', חבט אלכס רודריגז הום-ראן והישווה ל-3:3 מול אל.איי. ג'רי הייסטון הכריע את המשחק באינינג ה-13 עם ניצחון 3:4 לניו יורקים

הניו יורק יאנקיז חוזרים ל'וורלד סיריז'? עדיין מוקדם להכריז על כך באופן רשמי, אולם נציגת התפוח הגדול נמצאת במומנטום אדיר ועם יתרון 0:2 בגמר ה'אמריקן ליג' על הלוס אנג'לס איינג'לס, אחרי קאמבק נפלא וניצחון 3:4 - עוד שני נצחונות כאלה ודרכם תסלל לגמר על התואר.

 

היאנקיז, שניצחו במשחק הראשון בקלות 1:4 עם סי.סי. סבאת'יה, התקשו קצת יותר בביתם עם איי.ג'יי. בארנט. אלכס רודריגז היה זה שהציל אותם מהפסד באינינג ה-11. טעות הגנתית של מייסר איצוריס באינינג ה-13, אחרי חבטה של מלקי קאבררה, איפשרה לג'רי היירסטון להשיג את הניקוד הדרוש כדי להבטיח לקבוצתו ניצחון - אי שם ב-1:09 אחרי חצות.


ג'רי היירסטון חוגג אל תוך הלילה. מייק נאפולי הולך לישון (AP)

 

לפני כן, בתחילת המשחק, נראה היה כי הפיטצ'ר בארנט מוליך את המארחים לניצחון קליל נוסף. באינינג השני חבטה של רובינסון קאנו הביאה יתרון ראשון מהשלמת הקפה של ניק סווישר,

באינינג הבא עמדה התוצאה על 0:2 מהום-ראן של דרק ג'יטר. המעידה של בארנט קרתה באינינג החמישי. איצוריס צימק ל-2:1, אחרי חבטה מוצלחת של אריק אייבאר. האחרון הישווה מעט לאחר מכן.

 

בעקבות השיוויון 2:2 בתום האינינג התשיעי, נגרר המשחק להכרעה באינינגים נוספים. בזה ה-11, צ'ון פיגינס הוליך את גארי מאת'יוס לניקוד שהעניק לאיינג'לס יתרון 2:3 על סף הפתעה. עם זאת, היה זה כאמור רודריגז שהשיג הום-ראן גורלי, הישווה ל-3:3 וכפה את המשך המשחק. זאת עד לאינינג ה-13, בו השיג הייסטון את הניקוד המכריע וסימן על פתיחת החגיגות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים