שתף קטע נבחר

גוטמן: "היינו צריכים לנצח ב-4-5 שערים"

מאמן הפועל תל אביב התאכזב מה-2:2 מול מ.ס. אשדוד: "אם אניימה יפשפש בכל הקריירה שלו, הוא לא ימצא שער כמו הראשון שהוא ספג". ווצ'יצ'ביץ': "עשינו יותר מדי טעויות ואני מאוכזב". יוסי מזרחי: "הפועל היתה עדיפה"

הפועל תל אביב ממשיכה לאבד גובה. ההופעות הלא משכנעות של האדומים בליגת העל נמשכו גם הערב (ש'), כאשר הם סיימו בביתם בתיקו 2:2 עם מ.ס. אשדוד והתרחקו תשע נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה.

 

 

אלי גוטמן אמר בסיום: "זה משחק שצריך היה להסתיים בהפרש של ארבעה או חמישה שערים, ובמקום זה אני יושב פה וצריך ללעוס את ה-2:2 הזה. מבחינת התקפה, הנעת כדור ויצירת מצבים היתה חוייה, אך היתה חסר לנו רגל מסיימת".

 

מאמן האדומים המשיך: "אשדוד ידעו לעקוץ אותנו בשתי מתפרצות. לקחנו עוד נקודה בבית, אבל זה לא טוב. אנחנו צריכים לנצח משחקים מהסוג הזה. אני לא חושב שיש לנו בעיה בהגנה. אם אניימה יפשפש בכל הקריירה שלו הוא לא ימצא שער כמו הראשון שהוא ספג היום".

 

גוטמן סיים: "לא היינו מרוכזים. מתחילת העונה לא ניצחנו בבלומפילד וזה מאוד מאכזב, אבל זה ישתנה. זה הבית שלנו. בשנה שעברה זה היה מבצר ונחזיר אותו להיות כזה". על המשחק מול ראפיד וינה ביום חמישי: "מצפה לנו משחק נגד הקבוצה הכי ממושמעת בבית. ראיתי אותם מול סלטיק והמבורג ולא בכדי הם במקום הראשון. זו קבוצה שמתגוננת נכון ויוצאת למתפרצות".


"ההחמצות - קטע של מזל ולחץ" (צילום: עוז מועלם) 

 

האדומים טענו בסיום שהשער של מהראן לאלא, שנפסל לקראת הסיום, היה חוקי. לטענת שחקנים בקבוצה, הקוון שמואל שטייף, שטען תחילה כי הכדור עבר את קו הרוחב, שינה את גירסתו ואמר להם שהוא הרים את הדגל בטענה לעבירה של איתי שכטר.

 

גיל ורמוט: "היה לנו משחק טוב והלוואי שבכל משחק נגיע למצבים כמו שהגענו היום. מול מכבי פ"ת בבית היה את אותו הסיפור של ההחמצות, אולי זה קטע של מזל ואולי גם קצת לחץ במשחקי הבית. אנחנו מקווים שבעתיד נדע לנצל יותר מצבים".


"שקוף שקבוצות באות לסגור משחקים" (צילום: עוז מועלם) 

 

ורמוט הוסיף: "ידענו שאשדוד יבואו לפה לסגור את המשחק, זה שקוף. אבל, אם אנחנו נשים את הגול הראשון, החיים שלנו יהיו יותר קלים. ברגע שהם הבקיעו ראשונים, זה עושה לנו את החיים יותר קשים. במבחן התוצאה אנחנו לא עומדים במטרות שלנו כרגע. נקווה שביום חמישי נצא במצב רוח הרבה יותר טוב אחרי נצחון".

 

נמניה ווצ'יצ'יביץ': "זה לא משנה אם שיחקנו טוב, כי לא השגנו את התוצאה שרצינו ואני מאוד מאוכזב. עשינו יותר מדי טעויות ועדיין היינו צריכים לנצל את המצבים. נצטרך להיות יותר טובים ומרוכזים נגד ראפיד וינה".


אורי אוזן מאשדוד והשופט חיים יעקב (צילום: עוז מועלם) 

 

יוסי מזרחי: "הפועל היתה עדיפה היום. היא קבוצה יותר טובה מאיתנו ויצרה הרבה מצבים. עם זאת, אנחנו יוצאים מאוכזבים על השיוויון, בטח ובטח בפנדל

שלדעתי לא היה.

 

"בחצי השני השליטה של הפועל היתה אופטית ואם היינו חכמים יתור במתפרצות, היינו יכולים להכריע את המשחק. בשורה התחתונה הם טובים יותר, בטח עם הקהל שלהם. עשינו את שלנו והתוצאה מספקת".

 

מזרחי הוסיף: "אנחנו קבוצה בהתהוות עם הרבה מאוד שחקנים חדשים. תסתכלו על מרכז השדה שלנו, אין אף שחקן משנה שעברה. זה ייקח זמן, אבל נגיע לאן שצריך. אני לא אוהב לשחק הגנתי, אלא כדורגל שבו מניעים כדור, אך לפעמים יש יריב עדיף שכופה עליך את סגנון המשחק". על מקרייב "זה לא שחקן שמשחק כדורגל, אלא אחד שמבקיע שערים. אם נפעיל אותו נכון, הוא יכבוש ואם לא, הוא ייראה כמו בשני המשחקים האחרונים".


הפועל תל אביב מ.ס. אשדוד מחזור שישי

ציונים
הפועל ת"א ציון מ.ס. אשדוד ציון
וינסנט אניימה 6 דראגן סטויקיץ' 5
עמרי קנדה (63) 4 אורי אוזן 4
דגלאס דה סילבה 5 מתן אוחיון 5
וואליד באדיר 6 כריסטיאן גונסאלס 6
דדי בן דיין 4 ישראל ראש 5
אביחי ידין 5 סטפן קינגווה 6

ביברס נאתכו (72)

5 עידן ויצמן 5
נמניה ווצ'יצ'ביץ' 6 שי רביבו (56) 5
גיל ורמוט 5 משה אוחיון (67) 5
איתי שכטר 5 עידן שריקי (56) 5
סמואל יבואה (63) 4 דמיטר מקרייב 7
מחליפים   מחליפים  
מהרן לאלא (63) 6 אמיר לביא (56) 5
ויקטור מרעי (72)   עידן שדה (56) 6
ערן זהבי (63) 5 ננאד בגוביץ' (67)  
אלי גוטמן 5 יוסי מזרחי 6
שופט: חיים יעקב 6 תוצאה משקפת: 2:3

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי גוטמן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים