שתף קטע נבחר

ניצחון ראשון לנתניה, הפסד אחרון לרוני לוי?

אפקט ראובן עטר: היהלומים טיילו ל-0:3 באורווה על מכבי פ"ת ונחלצו מקרקעית הטבלה. האוהדים המקומיים דורשים לפטר את המאמן, שאמר: "אני מבין אותם". זוארץ: "אנחנו מגבים את רוני". שלו מנשה, שכבש צמד: "זהו צעד ראשון לשינוי"

אפקט ראובן עטר הגיע באיחור של שבועיים. מכבי נתניה רשמה הערב (ש') את נצחונה הראשון העונה - כשטיילה ל-0:3 ב'אורווה' על מכבי פתח תקווה. בכך היא נחלצה באופן מיידי מקרקעית הטבלה ואף חלפה על פני רוני לוי וקבוצתו המסתבכת.

 

 

"נתניה בתקופה לא טובה, אבל העבודה האינטנסיבית שביצענו בשבועיים האחרונים הביאה את התוצאה", אמר עטר בסיום. "הגענו לעוד הרבה מצבים וזה מראה על ביטחון שהצטבר. הקבוצה עברה שינוי. חלק מהשחקנים מכירים אותי וזה עזר. המטרה הראשונה היא שלא יהיו לנו מתחרות בכל הנוגע למוטיבציה".

 

שלו מנשה, שכבש צמד למנצחים: "הבנו שאנחנו במקום האחרון ושהפכנו לקבוצת תחתית, וזה לא המצב שאנחנו צריכים להיות בו. ניצחנו הערב וזה צעד ראשון. כשיש תחלופה דברים משתנים. יש לנו שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם וותיקים שצריכים להוכיח את עצמם, כולל אני, וצריך שיהיה המשכיות".

 

בעקבות התבוסה הביתית מפעילים אוהדי פתח תקווה לחץ על ההנהלה לפטר את רוני לוי. עוד לפני המשחק הבהיר ארגון האוהדים כי יקרא לפיטורי המאמן בעקבות פתיחת העונה המגומגמת. עם זאת, הנהלת המועדון עומדת נכון לעכשיו מאחורי המאמן. היו"ר שינו זוארץ הסכים להגיד רק משפט אחד בנושא: "אנחנו מגבים את רוני לוי".

 

בתחילת השבוע צפויה להתקיים פגישת הנהלה, אשר במהלכה יתקבלו החלטות לקראת המשך העונה. עדיין לא ברור האם לוי ימשיך לעמוד על הקווים.


הצהוב זוהר מתמיד, בשבת באורווה (צילום: אורן אהרוני)

 

מה שכן ברור הוא שבקבוצה שוררת אכזבה מהשחקנים הזרים, שחלק צפויים להיחתך כבר בחלון ההעברות בינואר. הקשר ריינאלדו אלדרטה והחלוץ טומיסלב בוסיץ', שאינם מספקים את הסחורה, נמצאים על הכוונת, כאשר במקביל ינסו בצוות המקצועי למצוא שני זרים נוספים לחיזוק.

 

המאמן המפסיד, רוני לוי, התייחס בין היתר לקריאות הקהל נגדו: "היה לנו משחק רע מאוד. לא הופענו. לא תמיד אימונים טובים עוזרים להביא תוצאות, יש לנו המון לשפר ועלינו להנחיל לשחקנים ביטחון ואמונה. אני לא חושב שבתוצאה כזו יש לציין מישהו לרעה. לגיטימי שהקהל שמגיע למשחק כזה מביע את דעתו. אני יכול להבין אותו".

 

מהלך המשחק

2': 1,000 צופים ב'אורווה' ראו את אריסטיד בנואה זוגבו מבצע טעות קשה, אך דני פרדה לא הצליח להשתלט על הכדור וביזבז את ההזדמנות.

17': שלו מנשה פרץ מימין ובעט חזק, אוהד כהן היה עירני והדף היטב לקרן.

גול! 24': קרן מצד שמאל הגיעה לחן עזרא, שעם בעיטת יעף פגש את המשקוף. על הריבאונד השתלט אחמד סבע שנגח פנימה. 0:1 למכבי נתניה.


שלו מנשה. נתניה חוזרת? (צילום: אלי אלגרט)

 

28': בעיטה חופשית של פרדה מצד ימין הגיעה אל ואנצ'ו טריאנוב, שנגח בסמוך לקורה.

37': טומיסלאב בוסיץ' בעט מסף הרחבה

ומצא את ידיו של השוער.

 

גול! 53': 0:2 למכבי נתניה. אחמד סבע עבר שחקן בצד ימין והגביה לרחבה, שם התמקם מנשה ונגח בקלילות את השני.

57': אובודו אוקוצ'ה מצא עצמו לבד מול אוהד כהן, אך בעט ברשלנות החוצה.

78': גול! 0:3 למכבי נתניה. מנשה קיבל מסירה מקלמי סבן ושיגר בעיטה מ-15 מטרים, היישר לרשת הגבוהה של כהן.

 

הרכבים

מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסי משיח, מוראד מגמדוב, ניצן דמארי (עומר דמארי 36), קובי גנון; אבי יחיאל, ואנצ'ו טריאנוב, עומר בוקסנבוים (דן רומן 77), דני פרדה; טל בן חיים, טומיסלב בוסיץ'.

 

מכבי נתניה: אריסטיד בנואה זוגבו; קלמי סבן, אוראל דגני, ביבאן פרנסמן, יגאל אנטבי; אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, חן עזרא; אחמד סבע, אובודו אוקוצ'ה.

 

  • השתתפו בהכנת הכתבה: אורן אהרוני ולי בוץ

פורסם לראשונה 17/10/2009 18:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רוני לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים