שתף קטע נבחר

לברון ג'יימס – מקום שני בכל הזמנים ב-NBA

ב-CBS חזרו לרשימת 50 הגדולים בתולדות הליגה שנבחרו לפני 20 שנים ובדקו אילו שחקנים מאז נכנסו לרשימה. ג'ורדן כמובן ראשון. דאנקן, בראיינט ושאקיל בעשירייה. וגם: מי השחקן האירופאי היחיד ברשימה? איפה קרי? ומי השאיר את ווסטברוק בחוץ?

לפני 20 שנים, במשחק האולסטאר של 1997, ב-NBA החליטו לבחור בטקס מיוחד את 50 השחקנים הגדולים אי פעם בליגה והעניקו כבוד לכל אגדות הכדורסל שהפכו אותה לטובה בעולם.

 

עכשיו, שני עשורים מאוחר יותר ובמיוחד למשחק האולסטאר שייערך הלילה (בין ראשון לשני), ב-CBS ספורטס החליטו לחזור לאותה רשימה, לשדרג אותה ולבדוק לאיזה שחקנים מאז מגיע להיכנס אליה.

 

בשיקלול התוצאות של שבעת הפאנליסטים של הרשת, נמצא כי תשעה שחקנים פעילים נכנסו לרשימה ובסך הכל 19 שחקנים חדשים שממלאים אותה. בין ה-19 שאיבדו את מקומם היו שחקנים כמו רוברט פאריש, ביל וולטון, טייני ארצ'יבלד וג'יימס וורת'י.

 

הבשורה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונו של לברון ג'יימס שנכנס היישר למקום השני הכללי, מיד אחרי מייקל ג'ורדן. אחריו מדורגים ווילט צ'מברליין, מג'יק ג'ונסון וקארים עבדול ג'באר סוגר את החמישייה הראשונה.

 

 

מלבד לברון, שחקנים נוספים חדשים בעשירייה הם טים דאנקן וקובי בראיינט, שפרשו רק בקיץ האחרון.

 

ואיפה סטפן קרי אתם שואלים? אז הכוכב של גולדן סטייט קיבל את המקום ה-19, שני מקומות מתחת לדירק נוביצקי, שלמעשה הוא השחקן האירופאי בעל הדירוג הגבוה ביותר. חברו של קרי לווריורס, קווין דוראנט זכה למקום ה-24, כשראסל ווסטברוק נדחק מחוץ ל-50 הגדולים והשאיר את המקום האחרון ברשימה לקוואי לנארד.

  

אלו כל 50 השחקנים שנכנסו לרשימה (צילום: CBS ספורטס)
אלו כל 50 השחקנים שנכנסו לרשימה(צילום: CBS ספורטס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לברון ג'יימס
צילום: רויטרס
מומלצים