שתף קטע נבחר

בדקה ה-96: באיירן השוותה מול הרטה

רוברט לבנדובסקי כבש עמוק בתוך תוספת הזמן וקבע 1:1 דרמטי. 0:3 לדורטמונד על וולפסבורג. אלמוג כהן רשם 90 דקות בניצחון המפתיע של אינגולשטאדט על פרנקפורט

רק באמצע השבוע, באיירן מינכן הראתה לכולם באיזה כושר היא נמצאת, כשהביסה את ארסנל 1:5 במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. היום (שבת), האלופה הגרמנית חוותה חתיכת ירידת מתח וסיימה רק בתיקו 1:1 עם הרטה ברלין.

 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

באיירן הייתה בפיגור עד לשניות האחרונות של המשחק - כמה אחרונות? רוברט לבנדובסקי הצליח לכבוש בדקה ה-96, פשוט מדהים. הבווארים כבר חשבו שרצף 13 המשחקים ללא הפסד הולך להסתיים, אבל הפולני המשיך בעונה המשוגעת שלו וקבע חלוקת נקודות. עוד קודם, ודאד איביסביץ' דחק מקרוב (21).

 

דמבלה ואובמיאנג נהנים מהחיים, היום (צילום: AP) (צילום: AP)
דמבלה ואובמיאנג נהנים מהחיים, היום(צילום: AP)
 

 

לבורוסיה דורטמונד הלך הרבה יותר קל אחרי שהביסה 0:3 את וולפסבורג וקפצה למקום השלישי. ג'פרי ברומה נגח לשערו הוא (20) עוד במחצית הראשונה, לוקאש פישצ'ק הכפיל עם נגיחה משלו (48) ואוסמן דמבלה (59) חתם בנגיחה.

 

הסיבה שדורטמונד עלתה למקום השלישי היא אינגולשטאדט, קבוצתו של אלמוג כהן, שהפתיעה את פרנקפורט בחוץ וניצחה אותה 0:2. כהן פתח בהרכב והשלים 90 דקות. רומיין ברג'ר (26) הבקיע את הראשון. מאקוטו האסבה (56) יכל להשוות, אבל החטיא מהנקודה הלבנה ואת הריבאונד, במצב הכי נוח שאפשר ומול שער חשוף, בעט למשקוף - אחת ההחמצות הגדולות של השנה.

 

האורחת ניצלה זאת ופסקל גרוס הראה ליפני איך עושים זאת נכון כשכבש את השני בפנדל וחתם את התוצאה. דויד אברהם ומתיו לקי הורחקו בשני הצדדים. במשחקים נוספים: 0:2 להופנהיים עם דארמשטאדט, ורדר ברמן רשמה 0:2 בחוץ על מיינץ, המבורג ופרייבורג סיימו ב-2:2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים