וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בפעוט, פרטים חדשים מחיסול אחיו של קים: כותרות השבת

הורים ממודיעין עילית נעצרו בחשד שתקפו את בנם בן השלוש הסובל מניוון שרירים; גבר נורה למוות ביפו על רקע פלילי; אם ובתה נדקרו בקצרין בידי הגרוש של הבת; חקירת חיסולו של מנהיג צפון קוריאה מסתעפת. האירועים המרכזיים של סוף השבוע

המשטרה עצרה הורים החשודים בהתעללות קשה בבנם הפעוט החולה

בני זוג מקריית ספר שבמודיעין עילית, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו היום בחשד שגרמו לבנם בן השלוש הסובל מניוון שרירים פגיעה קשה, שהביאה לאשפוזו בבית החולים שיבא בתל השומר. הצוות הרפואי בבית החולים היה זה שזיהה את הפגיעה, פנה למשטרה ודיווח למשרד הבריאות. הערב יובאו ההורים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

הפעוט פונה בשבוע שעבר לבית החולים במצב קשה. הצוות הרפואי בתל השומר שחשד כי פציעתו נובעת מהתעללות פנה למשטרה ויחד הם הציבו מצלמה נסתרת בחדרם. במצלמה תועדו לכאורה האב תוקף מינית את בנו והאם מנסה להרעילו. הפעוט הועבר לטיפול גורמי הרווחה.

חשד לחיסול ביפו: גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות ברחוב

אדם נורה למוות היום ברחוב גר צדק שביפו. מהמשטרה נמסר כי הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח קשה ופונה עצמאית לבית החולים וולפסון בחולון. כשעה לאחר מכן נמסר מבית החולים כי הוא מת מפצעיו. הרקע לירי פלילי. כוחות משטרה הגיעו לזירה, ערכו סריקות אחר חשודים ואספו ראיות במקום.

פנס: "ממשל טראמפ מחויב באופן חד-משמעי לנאט"ו ולאירופה"

סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס הבהיר היום כי ממשלו החדש של הנשיא דונלד טראמפ "מחויב באופן חד-משמעי" לברית נאט"ו ולשותפות עם מדינות אירופה. בנאום שנשא בפני "ועידת מינכן לביטחון", שבה התכנסו מרבית מנהיגי מדינות אירופה ובכירים ממדינות העולם, ביקש פנס להציג לראשונה את עיקרי מדיניות החוץ של וושינגטון.

"נשמור על נאמנות לנאט"ו", קרא פנס, שזכה למחיאות כפיים מהקהל, בו ישבו בין היתר קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג ונשיאים וראשי ממשלה של מדינות נוספות החברות בברית הצבאית הבינלאומית, כמו גם שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב. פנס ציין את נוכחותם של חיילים אמריקנים על אדמת אירופה, והבהיר: "אם מישהו מטיל ספק במחויבות האמריקנית, הוא צריך רק להסתכל על ההשקעה האמריקנית בביטחון ובשגשוג באירופה".

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא, צמד לדקל קינן

האפקט המיידי של חילופי המאמנים עבד אצל מכבי חיפה. גיא לוזון רשם הערב בכורה מוצלחת, כשקבוצתו החדשה שניצחה רק פעם אחת בתשעת מחזורי הליגה האחרונים, גברה 0:2 באצטדיון לויטה על הפועל כפר סבא ועלתה לפחות זמנית למקום השישי המוליך לפלייאוף העליון. דקל קינן, אחד מארבעת השחקנים שחזרו להרכב אצל לוזון, השיב למאמנו עם צמד שלישי בקריירה (11 ו-79) וסיבך עוד יותר את המארחת. כפר סבא סופרת 14 משחקי ליגה ללא ניצחון, לא כבשה כבר 583 דקות ועלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור ה-23.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דיווח בארה"ב: היועץ שהתפטר ניסה לסכל את ההצבעה נגד ההתנחלויות באו"ם

כחודש לפני השבעתו של דונלד טראמפ לתפקיד נשיא ארצות הברית יזמו מייקל פלין, יועצו לביטחון לאומי, וחברים אחרים בצוות המעבר שלו, מאמצים לסכל את ההחלטה נגד ההתנחלויות במועצת הביטחון של האו"ם – כך דווח הלילה במגזין האמריקני "פוריין פוליסי". לפי הדיווח, היוזמה הייתה ההתערבות הראשונה של צוותו של טראמפ בעניינים דיפלומטיים בינלאומיים.

מאמציהם של חברי הצוות, שכללו שיחות טלפון עם שגרירים ושרי חוץ, עלו בתוהו והצעתם לא שינתה את דעתם של חברי המועצה. בסופו של דבר לא הצליח הצוות לשכנע אפילו מדינה אחת לשנות את הצבעתה. בין המדינות שנשארו בעמדתן להצביע נגד ההתנחלויות היו בריטניה, מצרים ורוסיה, שלוש מדינות שדווקא התאמצו מאוד לחזק את קשריהן עם הנשיא הנבחר.

אם ובתה נדקרו בדירה בקצרין; מצוד אחר החשוד, גרושה של הבת

אישה בת 58 נפצעה היום באורח בינוני ובתה, בת 21, נפצעה באורח קל מדקירה, שביצע על פי החשד בן זוגה לשעבר של הבת, בדירתה של האם בקצרין. החשוד, תושב חצור הגלילית בן 25, נמלט מהמקום, אולם זהותו ידועה לכוחות המחוז הצפוני של משטרת ישראל, והחלו סריקות נרחבות לאיתורו.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר הגיע לבית חמותו בקצרין, שם שהתה באותה העת רעייתו לשעבר. בעקבות ויכוח שפרץ בין הנוכחים, דקר הגבר לכאורה את שתי הנשים. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

שבת לבנה, שמש שקרנית: מטיילים רבים בחרמון לאחר השבוע הסוער

בסופו של שבוע חורפי וסוער יצאה השמש מבין העננים בפתחו של בוקר שבת נאה, אם כי קריר. אתר החרמון נפתח הבוקר למטיילים ולגולשים לאחר שבמקום הצטברו 55 סנטימטרים של שלג במפלס התחתון ו-85 בעליון.

באזור הנגב המערבי, שם נחוג פסטיבל "דרום אדום" המציין את פריחת הכלניות, הורגשו בשעות הצהריים עומסי תנועה בשל תנועת המטיילים הערה, בכביש 4 לכיוון דרום בין אמונים לצומת סילבר, באזור אשקלון. שוטרי ומתנדבי אגף התנועה נפרסו משעות הבוקר בכוחות מתוגברים בצירים המובילים לאזור האירוע.

רצח אחיו של מנהיג קוריאה: החשודה סברה שזו מתיחה; חשוד רביעי נעצר

משטרת מלזיה הודיעה הבוקר על מעצר חשוד רביעי במעורבות בהרעלתו של באחיו למחצה של שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג נאם, בנמל התעופה בבירה קואלה לומפור בתחילת השבוע. החשוד, שנעצר אמש בתחומי מחוז סלנגור, שבו נמצאת קואלה לומפור, זוהה בשם רי ג'ונג צ'ול, אזרח קוריאה הצפונית בן 46. שתי צעירות נעצרו בימים האחרונים וכן אדם נוסף שהרשויות טענו שהוא בן זוגן של אחת מהן.

אתמול סיפרה אחת החשודות, סיטי עיישה בת 25 המחזיקה בדרכון אינדונזי, כי האמינה שהיא משתתפת בתכנית מתיחות ושהיא נשלחת לבצע מעשה קונדס שנועד לשעשע את הצופים. עיישה והעצורה הנוספת, דואן תי הואונג, בת 28 הנושאת דרכון מווייטנאם, סיפרו בחקירתן כי קיבלו תשלום בתמורה להסכמתן "להשתתף בתכנית" ולרסס על אנשים במקומות ציבורים חומר כלשהו. משטרת מלזיה מאמינה שהשתיים קיבלו תרסיס שהכיל חומר אחר, רעיל, לפני שנשלחו אל היעד האחרון שלהן – שהיה נאם.

התנועה הרפורמית: "מעולם לא התנגדנו למינוי שגריר - עד פרידמן"

יממה לאחר השימוע שנערך בוועדת יחסי החוץ של הסנאט לעורך הדין דיוויד פרידמן, המועמד לתפקיד השגריר בישראל, פרסמה אתמול התנועה הרפורמית בארצות הברית הודעה חריגה ביותר שבה היא מודיעה על התנגדותה למינוי. נשיא האיחוד ליהדות רפורמית בארצות הברית, הרב ריק ג'ייקובס, כתב בהודעה רשמית מטעם התנועה כי גם לאחר שנפגש עם פרידמן דעתו על המינוי לא השתנתה.

"זהו רגע קריטי", כתב. "מעולם לא התנגדנו קודם לכן למינוי של שגריר ארצות הברית. אנחנו עושים זאת כעת, בגלל הצורך החיוני להשמיע את הדאגות שלנו לגבי המינוי החשוב הזה". לדבריו, "ההצהרה שלנו מגיעה מתוך אהבה עמוקה לישראל ופחד מכך שהתמיכה הדו מפלגתית ארוכת השנים בישראל מונחת על כף המאזניים".

דיווח: טראמפ יקצה מאה אלף אנשי משמר לאומי לאתר ולתפוס מהגרים

ממשלו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שוקל לגייס כמאה אלף אנשי המשמר הלאומי כדי לאתר ולתפוס מהגרים בלתי חוקיים, בהם גם מיליונים המתגוררים בסמוך לגבול מקסיקו – כך דיווחה אתמול סוכנות הידיעות אי-פי על פי תזכיר הצעה בנושא שהגיע לידיה. המסמך שמכיל 11 עמודים קורא לפעילות צבאית חסרת תקדים לאכיפת ההגירה. דובר הבית הלבן, שון ספייסר, הכחיש את הדיווח ואמר כי הוא "דיווח שקרי".

על פי הדיווח, המסמך נכתב בידי השר לביטחון הפנים ג'ון קלי ובו מוזכרות ארבע מדינות הגובלות במקסיקו - קליפורניה, אריזונה, ניו מקסיקו וטקסס – אך הוא כולל גם שבע מדינות נוספות, חלקן רחוקות מגבול מקסיקו ואף בצפון ארצות הברית: אורגון, נבדה, יוטה, קולורדו, אוקלהומה, ארקנסו ולואיזיאנה.

חצי מיליון שקל לפורש: הטייסים והנהלת אל על חתמו הסכם קיבוצי חדש

הנהלת חברת אל על וועד הטייסים חתמו אתמול על הסכם קיבוצי חדש שיביא לסיומו של משבר כבן שנתיים בין הצדדים. החתימה התקיימה בתיווך ההסתדרות. לפי ההסכם שאליו הגיעו הצדדים, שכרם ומעמדם של טייסים ותיקים שהגיעו לגיל 65 יישמר והם ימשיכו להיות מועסקים בתנאים של אנשי צוות אוויר ולא כאנשי צוות קרקע. כמו כן, סוכם כי שכרם של הטייסים הוותיקים, המשמשים כמדריכים, יעלה ויושווה לשכר קברניט בחברה, ויתעדן בהתאם לתוספות השכר והוותק של קברניטים.

עדכון השכר שעליו הסכימו הצדדים, יבוצע רטרואקטיבית החל מינואר 2017. כמו כן, סוכם כי המדריכים הוותיקים יקבלו תגמול נוסף על כל הדרכת סימולטור שיבצעו. בנוסף לכך, כל טייס שיפרוש פרישה מוקדמת מהחברה יקבל מחצי מיליון שקל לדרגת קצין ראשון ועד ל-600 אלף שקל לקברניט.

הולך רגל כבן 30 נהרג מפגיעת כלי רכב ליד להבים

הולך רגל כבן 30 נהרג אמש מפגיעת כלי רכב בכביש 6, בסמוך ללהבים שבדרום. התאונה אירעה בסמוך למחלף להבים, מכיוון דרום לצפון. הולך הרגל נפגע מכלי הרכב בעת שחצה במעבר חצייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום. בוחני המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א יהושע ויינשטיין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו כמה בדיקות רפואיות על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. נוסעי הרכב נבדקו על ידנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully