שתף קטע נבחר

"גיא לוזון הכניס כאן חיים חדשים"

המאמן החדש של מכבי חיפה מתכונן למשחק החוץ היום (שבת, 16:00) מול הפועל כפ"ס וכבר קיבל מחמאות משחקניו. "הוא גורם לנו להאמין שהשמיים הם הגבול", אמר אחד מהם. קהת בקישור, עטר ורוקאביציה בחוד

בדיוק לפני שבוע, מכבי חיפה ספגה את אחת ההשפלות הגדולות ביותר שלה בשנים האחרונות, תבוסה כואבת (3:0) בבית להפועל חיפה.

 

לטבלת ליגת העל

 

יומיים מאוחר יותר, הבעלים, יעקב שחר, מינה את גיא לוזון כמחליפו של רנה מולנסטיין והיום (שבת, 16:00) הוא יעמוד על הקווים, לראשונה בתפקידו החדש, מול הפועל כפר סבא.

 

טבילת אש ראשונה. לוזון (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
טבילת אש ראשונה. לוזון(צילום: גיל נחושתן)

 

עד כה הספיק להעביר לוזון ארבעה אימונים ואפשר להגיד שהשחקנים מבינים היטב כי הכללים השתנו: "לוזון הכניס פה חיים חדשים, אמונה שאפשר להציל משהו מהעונה המאכזבת שלנו, הוא מכניס לכל אחד מוטיבציה אדירה וגורם לכולם להאמין שהשמיים הם הגבול, אין ספק כי הדם החם שלו ידרבן את השחקנים".

 

השחקנים מבינים כי גם בזמן משחקים הם הולכים לחוות משהו אחר ולא מוכר. לוזון הוא פצצת אנרגיה שחי את המשחק 90 דקות בלי הפסקה, הוא לא מפסיק לדרבן את השחקנים ולהבהיר להם מה הוא רוצה מכל אחד.

 

השילוב עם עטר יעבוד? רוקאביציה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
השילוב עם עטר יעבוד? רוקאביציה(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם הפיטורים של מולנסטיין, שחר ידע שהאופציה הטובה מבחינתו הוא גיא לוזון. אחרי עונה קשה במיוחד שכוללת הדחה משפילה מאירופה ופיטוריו של רוני לוי, הדחה מוקדמת מהגביע ואיבוד הסיכוי להתמודד על האליפות כבר בדצמבר, ללוזון יש מטרה: להוביל את חיפה לפלייאוף העליון, ומי יודע, אולי להשיג את הכרטיס לאירופה.

 

קל זה בטוח לא יהיה, אבל בחיפה בונים על השגעון והדם החדש שהוא הביא וגם על הידע הרב שהוא רכש בתקופה שאימן מעבר לים. היום הירוקים יוצאים למשחק בו כל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון.

 

הרכב משוער: אוהד לויטה; גארי קגלמאכר, דקל קינן, הולמר איולפסון, סאן מנחם; נטע לביא, קמיל ואצק, גילי ורמוט, רועי קהת; ניקיטה רוקאביציה, אלירן עטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
גיא לוזון
צילום: גיל נחושתן
מומלצים