שתף קטע נבחר

גל מקל: "אמרתי לפניני שלא יוצאים מפה בלי גביע"

גארד מכבי ת"א שהצטיין בגמר הגביע מול הפועל ירושלים (68:82) עם 15 נקודות, הוסיף: "ברגעים כאלה נמדדת קבוצה, אני מאושר". פיאניג'אני: "מכבי היו רעבים יותר מאיתנו". בגאצקיס: "כל מכבי ת"א הצטיינה". אורי אלון בפייסבוק: "אנחנו חזקים יותר מתמיד"

 

אחרי עונה מאכזבת עד כה, מכבי תל אביב התעלתה על עצמה הערב (חמישי) ניצחה בפיס ארנה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה בפעם ה-44 בתולדותיה.

 

גל מקל, שזכה בתואר השחקן המצטיין עם 15 נקודות, אמר: "אמרתי לגיא פניני שאנחנו לא יוצאים מפה בלי הגביע. גם במחצית כשהיינו למטה הרגשנו שזה שלנו. שיחקנו הגנה של נינג'ות. הייתה לחימה, היה קרב, זה משחק על תואר וניצחנו בשיניים". "ירושלים היו מצוינים, המשחק יכול ללכת לפה או לשם, ברגעים קשים אלה נמדדת קבוצה ואני מאושר", סיכם הגארד.

 

"אני משחק בשביל תארים", דווין סמית. שחקני מכבי ת"א ברגע ההנפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"אני משחק בשביל תארים", דווין סמית. שחקני מכבי ת"א ברגע ההנפה(צילום: אורן אהרוני)

 

יוגב אוחיון פירגן לכוכבי המשחק: "דווין סמית' היה נהדר ברבע האחרון, מקל הנהיג את הקבוצה ולקחנו את המשחק". דווין סמית', שהוביל את מכבי ת"א לריצת 2:16 שהכריעה את המשחק, אמר: "אני מרגיש טוב, אלוהים גדול, יש לי מזל שאני יכול לעזור לקבוצה". הוא המשיך: "אחרי כל כך הרבה שנים, אני עדיין רעב ואין לי בעיה של מוטיבציה, הבחורים בקבוצה נתנו לי את הכדורים. אני משחק כדורסל בשביל תארים".

 

איתי שגב, ששמר על אמארה סטודמאייר בחלק גדול מהמשחק:"אחרי ארבעה חודשים בחוץ, קשה לחזור לשמור עליו, זה כבוד לשמור על שחקן בקליבר הזה". הפורוורד הישראלי המשיך: "כיף גדול לזכות, עברנו הרבה השנה, נלחמנו בשביל הגביע. אייברסון היה מדהים בהגנה. ניצחנו בעזרת הרבה לב והוצאנו לפועל באופן מדהים לקראת הסיום".

 

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי שחוגג גביע 44 לקבוצה: "לזכות בירושלים עם סגל קצר זה מרגש. איתי שגב שחזר מפציעה נתן את הלב שלו. כל אחד תרם את חלקו".

 

"היינו מרוקנים". סימונה פיאניג'אני  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"היינו מרוקנים". סימונה פיאניג'אני (צילום: אורן אהרוני)
 

 

בצד המאוכזב, מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר: "היינו מאוד מרוקנים מבחינת האנרגיה, גם ג'רלס, גם קינזי משחקים המון דקות, הרוטציה שלנו מאוד קצרה. למכבי יש הרבה שחקנים טריים, אבל איבדנו את המומנטום וחבל. הם קלעו כמה שלשות גדולות, אנחנו החמצנו כמה זריקות פנויות. מכבי הייתה יותר רעבה מאיתנו".

 

מאמן האדומים לא האשים את שחקניו: "אני לא יכול להגיד שום דבר רע עליהם שלי כי הם נתנו הכל. אנחנו אמנם לא שמחים, אבל הגענו עד הגמר. מקווה שנוכל להתאושש מההפסד הזה כי יש לנו בשבוע הבא שלושה משחקים קשים". הבעלים של הקבוצה, אורי אלון, פירסם פוסט אופטימי בפייסבוק: "אנחנו עדיין בדרך למעלה".

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רגע ההנפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים