בית המשפט במנצ'סטר שמע את טענת זוג לסביות, שסיפרו כי בערב ה-30 לינואר נסעו ברכבת חזרה לביתם אחרי בילוי לילי בעיר. ג'יימי שו בן ה-26 וכמה מחבריו עלו גם הם לאותו קרון רכבת שיכורים. לפי העדויות בבית המשפט, החבורה זרקה הערות פוגעניות ולסבופוביות לזוג הנשים שישבו בקרון שלובות ידיים.

>> "לא סיפרתי לה בדייט הראשון שאני הומו"

>> צפו: "זה מה שנועדתי להיות? מושא לפטיש?"

השתיים התעלמו במופגן מהערות של חבריו של שו, ואילו שו שעד אז לא פצה את פיו, קם והשתין על הזוג המזועזע. השתיים קפצו על רגליהן ואיימו במכות על הצעיר הנבזי, ובתגובה הצעיר פצע אחת באפה, ולאישה השנייה גרם לחבלה בעין והפיל אותה לריצפה. בסופו של דבר השתיים איבדו את הכרתן.

"בכל פעם שהיינו יוצאות נהגנו להחזיק ידיים, אבל עכשיו אנחנו דואגות איך אנשים יגיבו", השתיים העידו במשפט. השופט מארק אינסוורת' מסר את גזר הדין: “שתי הנשים הללו עסקו בעניינן ולא גרמו נזק לאף אחד. אבל אחד מהחברים שלך פנה אליהן, והן הגיבו בנימוס. אתה לא התעמתת איתן מילולית, במקום זאת השתנת עליהן. זה לא יעלה על הדעת שמישהו יוכל לעשות כזה דבר”.

על התקיפה אמר השופט כי היא "אקט דוחה ומשפיל", והוסיף "באופן מובן מאליו ישנה השפעה פסיכולוגית למעשה, שנדמה כי עודנה נמשכת". שו נשלח ל-26 חודשי מאסר בכלא על התקיפה האכזרית. 

>> גאים בפריפריה: "הכי קל לוותר ולברוח לתל אביב"

>> "כל לילה בתל ברוך יכול להיות הלילה האחרון בחיים שלך"