לא מטינדר: 3 זוגות שהכירו במקום עבודה אחד

ברשת ההמבורגרים BBB כנראה שמים לעובדים משהו במים - יותר ויותר זוגות נוצרים שם • חלקם אף נישאו והקימו משפחה

ברשת מסעדות ההמבורגרים BBB, מלבד קציצות הבשר, הקינוחים והשתייה, כנראה שיש עוד משהו באוויר, דבר אחד שהוא ייחודי ובלעדי לרשת – האהבה השוררת בין העובדים. כעשרים זוגות, נפגשו, הכירו והתאהבו, כשהגיעו לעבוד במסעדות הרשת בתפקידים שונים. חלקם הקימו בית בישראל ואפילו הולידו ילדים, חלק יעמדו תחת החופה בקיץ הקרוב וחלקם עדיין מטפחים את הרומן שהחל לצמוח במסעדה, בין ניקוי הסכום, ל"פילוש" הכוסות, בין הגשת B בורגר להכנת קוקטייל. פגשנו שלושה מהזוגות שהכירו בזמן שעבדו ברשת.

1. ניב וניקול יוחאי

"כשהייתי מנהל משמרת בסניף", מספר ניב יוחאי, בן 33, מנהל סניף הארבעה בת"א, "יום אחד הגיעה בחורה שהציגה עצמה כניקול ואמרה שהיא מחפשת עבודה כברמנית. רצה אלוהים והמשרה היתה פנויה".
במשך שנה השניים היו ידידים טובים, חברים לעבודה ותו לא. 

שנה אחר כך, שניהם חיפשו דירה והחליטו לשכור בשותפות, יחד עם חברה נוספת מהעבודה. 

לאחר חצי שנה העניינים החלו להתחמם והידידות בין השניים פרחה והפכה לאהבה רומנטית. וכך לאחר שנתיים של היכרות, ידידות, סגירות משותפות של הסניף, משמרות משותפות ויציאות יחד, הפכו השניים לזוג רומנטי. חצי שנה בלבד של זוגיות הספיקה לשניים להחליט כי הם רוצים לבלות את שארית חייהם יחד.

לפני כשלוש שנים השניים נישאו, לפני שנתיים וחצי נולד בנם שון, ובקיץ הקרוב עתיד להיוולד בנם השני. 

ניקול, שבעברה היתה שחקנית טניס, עובדת כיום כמדריכת טניס ואילו ניב נשאר בעסקי הקציצות.

2. רועי לוי ומורן שוורץ 

 רועי, שהיום מנהל את סניף רמת החייל, הכיר את אשתו מורן בסניף הארבעה, כשהוא היה אחמ"ש ואשתו מלצרית בסניף. 

כעבור שנתיים מורן קודמה לתפקיד האחמ"שית ואז רועי הרשה לעצמו להציע חברות, כדי שלא יתקיים חשד שיש יחסי מרות בין השניים. מאז השניים כבר יחד כמעט שלוש שנים. לפני שמונה חודשים הם נישאו.

מורן עובדת היום כרכזת מינהל סטודנטים במכללת רמת גן ואילו רועי עבר לנהל את סניף רמת החייל של הרשת. 

3. דניאל רעני וגידו שולמן 

דניאל רעני, בת 26 מנהלת משמרת ב-BBB רחובות, הכירה את גידו שולמן לפני ארבע שנים כשגם הוא עבד באותו תפקיד באותו סניף. 

בהתחלה לא היה שום קשר בין השניים, אלא רק יחסי עבודה ותו לא. בשל אופי העבודה והשעות הרבות שהיא דורשת, נוצרה בין דניאל וגידו במהלך השנים, חברות קרובה אך לא יותר מזה. 

לאחר שנה של ידידות, גידו החל לחזר אחרי דניאל, שלא זרמה איתו והעדיפה לשמור על היחסים במישור הידידותי בלבד, בעיקר בגלל שפחדה שאם זה לא יצלח ביניהם, אחד משניהם יצטרך לעזוב את מקום העבודה. 

לאחר שנה וחצי של חיזורים נלהבים מצדו של גידו, גילתה דניאל כמה הוא מקסים - גם מבחינה רומנטית, השאירה את כל הפחדים בצד והחליטה שהיא הולכת בעקבות הלב. 

גידו ודניאל ממשיכים לעבוד יחד בסניף כמנהלי משמרת ובקיץ הקרוב יינשאו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר