הסתדרו בזוגות

יותר מ־15 זוגות שוטרים ושוטרות המשרתים במחוז חוף בארגון התאהבו ונישאו במהלך שירותם • "המשטרה עבורנו היא משפחה - תרתי משמע"

הזוגות בצילום לרגל הוולנטיינס דיי // צילום: מישל דוט קום // הזוגות בצילום לרגל הוולנטיינס דיי // צילום: מישל דוט קום

מאוהבים במדים: מחוז חוף של משטרת ישראל ידוע ומוכר כאחד המחוזות היותר "משפחתיים" בארגון - יותר מ־15 זוגות שוטרים ושוטרות המשרתים בתפקידים שונים בתחנות הפרוסות בתחומי המחוז הכירו, התאהבו והתחתנו במהלך שירותם במשטרה. 

יתרה מזאת, גם לאחר שהקימו משפחות והביאו ילדים לעולם, המשיכו לשרת בתפקידים שונים בתחנות המשטרה ברחבי המחוז, כאשר חלק מהזוגות אף משרתים באותה תחנת משטרה - מה שנותן משמעות לגמרי אחרת למושגים "להביא את העבודה הביתה" או "להביא את המשפחה לעבודה". 

לקראת יום האהבה שיחול מחר החליטו במחוז חוף לאחד את כלל זוגות השוטרים המשרתים בו ואשר מצאו אהבה בעת שירותם במשטרה, לתמונה משפחתית אחת גדולה. 

בזוגות שמיסדו את אהבתם היו אורית ומעוז חגיגי, שנפגשו לפני כעשר שנים בתחנת עכו - היא כקצינת נוער והוא כבלש בתחנה. לאחר כשנה וחצי נעתרה אורית לחיזוריו של מעוז וכיום חובקים השניים משפחה לתפארת עם שני ילדים, בני 3 ו־6. מעוז משמש ראש צוות הבילוש בתחנת עכו, ואורית, שהתקדמה עד לדרגת סגן ניצב, משמשת יד ימינו של מפקד מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב. 

"המשטרה עבורנו היא מעבר למקום עבודה, זו משפחה תרתי משמע", מספר מעוז ומוסיף: "אנחנו אוהבים ונהנים לשרת במשטרת ישראל, אף שזה לעיתים בא על חשבון הזמן שלנו יחד. שנינו עובדים בתפקידים תובעניים, אך נוכח תפקידה של אשתי כעוזרת האישית של מפקד המחוז, אני מתאים את המשמרות שלי ללו"ז שלה, ואת זמן האיכות שלנו יחד אנחנו משתדלים לשמור לסוף השבוע". 

זוג נוסף הם ארז ומיכל לחמיש. השניים הכירו לפני תשע שנים כשארז, ששימש מדריך בקורס שוטרים, התייצב לחתום על ציוד אצל מיכל, ששימשה קצינת קשר במחוז. בין השניים התפתחה ידידות שחיש מהר הפכה לאהבה גדולה. הם התחתנו ויש להם שתי בנות בנות 8 ו־9.

בזוגות הוותיקים יותר במחוז חוף ניתן למצוא את השוטרים אוריאנה וויקטור מיימון, שהכירו לפני 25 שנה כשוויקטור היה סייר תנועה בתחומי המחוז ואריאנה שימשה מפעילת קשר. בין השניים פרחה אהבה גדולה ובעקבותיה חתונה ומשפחה המונה ארבעה ילדים. זוג נוסף מקרב הוותיקים הוא בני וסיגל רחום. סיגל, שעשתה את שירותה הצבאי במשטרה כעובדת הערכה בימ"ר, הכירה את בני ששירת כבלש ביחידה. השניים נישאו ויש להם שלושה ילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר