שתף קטע נבחר

שנגחאי: נאדאל וג'וקוביץ' כבר ברבע הגמר

המדורגים 1 ו-2 עברו די בקלות את רוברדו ושוטלר, בדרך לשלב 8 האחרונים. צונגה העצבני הודח, מונפיס הפצוע פרש ורק סימון הציל את הכבוד הצרפתי

בדרך לגמר הצפוי? רפאל נאדאל ונובאק ג'וקוביץ', המדורגים 1 ו-2 בטורניר שנגחאי מסדרת המאסטרס, עברו בשלום את שמינית הגמר בסין ועשו צעד נוסף לעבר מפגש אפשרי ביניהם בגמר ביום ראשון.

 

נאדאל, שעדיין מחכה לזכייה בתואר ראשון מאז טורניר רומא במאי האחרון, ניצח בדרבי הספרדי את טומי רוברדו 1:6, 4:6. "פתחתי לא טוב את המערכה השנייה ונאלצתי לשחק את רובה תחת לחץ, אבל אני שמח שבסוף לא נזקקתי למערכה נוספת", סיכם המדורג 2 בעולם.


ניצח בדרבי את רוברדו. נאדאל מתאמץ בשנגחאי (צילום: AP)

 

ברבע הגמר נאדאל יפגוש את הקרואטי החוזר לכושר, איבן ליוביצ'יץ', שגבר 2:6, 0:3 על הצרפתי גאל מונפיס, הפורש היומי מהטורניר, אחרי חואן מרטין דל פוטרו ואנדי רודיק ביומיים קודם לכן.

 

נובאק ג'וקוביץ' לא עבד יותר מדי קשה ב-4:6, 2:6 על הגרמני שעלה מהמוקדמות, ריינר שוטלר, ובסיום אמר: "היה ניצחון נוח יחסית. לא הייתי במיטבי, אבל מה שחשוב הוא שעשיתי מה שצריך כדי לנצח". בשלב הבא 'נולה' יפגוש את הצרפתי ז'יל סימון, שעבר 3:6, 4:6 את הצ'כי תומאס ברדיך.


צונגה עצבני. הכפיל של מוחמד עלי זעם והודח (צילום: רויטרס)

 

צרפתי אחר, ג'ו ווילפריד צונגה, סיים עצבני מאוד את משחק ההפסד שלו, 6:3, 6:3 מול רובין סודרלינג.

 'הכפיל של מוחמד עלי' זעם על אחד משופטי הקו באחת ההחלטות ונראה לא רגוע לאורך המשחק כולו. השבדי יפגוש בשלב הבא את הספרדי פליסיאנו לופס, שניצח 7:5, 6:7 (3), 1:6 את האוסטרי יורגן מלצר.

 

רבע הגמר האחרון יהיה בין ניקולאי דוידנקו לראדק סטפאנק. הרוסי המדורג 6 גבר 3:6, 5:7 על הצ'יליאני פרננדו גונסאלס ואילו הצ'כי המדורג 13 נהנה מפרישתו של השוייצרי סטניסלאס וורינקה, כאשר הוליך עליו 6:3, 6:7 (5), 2:4.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים