וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת שרה נתניהו בפרשת המתנות; עשרות אלפי מטיילים | כותרות השבת

טראמפ עשוי לפרסם צו הגירה חדש במקום לערער על הקודם שבוטל. מזג האוויר הנאה הוציא עשרות אלפים לחגוג את ט"ו בשבט בטבע. ניסיון פיגוע דקירה בחברון. אלה הכותרות שעשו את הסופ"ש

טראמפ עשוי לפרסם צו הגירה חדש במקום לערער: "אנחנו צריכים למהר"

ממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא מתכוון לערער על החלטת בית המשפט להותיר על כנו את ביטול הצו הנשיאותי בנושא הגירה – כך מסר הלילה גורם המעורה בפרטים לרשת CNN. הבית הלבן מסר בתגובה לפרסומים כי ההחלטה טרם התקבלה, וכי ייתכן שיוגש ערעור.

לדברי הנשיא דונלד טראמפ, ששוחח עם כתבים שהתלוו למטוסו בדרכו לפלורידה, הוא שוקל לנסח צו נשיאותי חדש שיגדיר מדיניות הגירה לתושבים ממדינות מוכות טרור, במקום הצו שהוקפא בשני בתי משפט. "ננצח בקרב, אבל זה ייקח זמן. לכן יכול להיות שנכתוב צו חדש. יש לנו אופציות. אפתיע אתכם. נראה בימים שני או שלישי", אמר.

לכבוד ט"ו בשבט: עשרות אלפים יצאו לטייל בשמורות הטבע והגנים

מזג האוויר הנאה הוציא היום עשרות אלפי מטיילים לשמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. בין המטיילים היו כאלו שבחרו לחגוג את ט"ו בשבט בנטיעות ביערות ובקיבוצים שונים ברחבי הארץ, ואלפים שהגיעו לפסטיבל "דרום אדום".

אלפים הגיעו ליישוב רמת ישי שבעמק יזרעאל להשתתף ב"שבת ירוקה". האירוע משלב טיול רגלי בין רמת ישי לכפר יהושע, והמבקרים נהנים מפעילויות יצירה ופעילויות עם בעלי חיים. מקק"ל נמסר כי התפוסה ביער אילנות שבצפון מלאה, והציבור מתבקש לא להגיע למקום.

ניסיון פיגוע דקירה במערת המכפלה; המחבלת נעצרה

פלסטינית נעצרה היום לאחר שניסתה לדקור שוטרי מג"ב בעמדת הבידוק בכניסה למערת המכפלה. לפי הכוח שהיה במקום, הפלסטינית הגיעה לאחת מעמדות הבידוק והתקדמה לעבר הכוח כשבידה סכין.

בשלב זה, פתחו השוטרים בנוהל מעצר חשוד ודרכו את כלי הנשק שלהם. הפלסטינית, מצדה, השליכה את הסכין ונעצרה ללא שימוש בכוח.

גרסת שרה נתניהו בפרשת המתנות: "מילצ'ן קרא לי סיסטר"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו טענה בעדותה במסגרת חקירת פרשת המתנות כי איש העסקים ארנון מילצ'ן נהג לכנות אותה "סיסטר" (אחות). על פי דיווח שפורסם אמש בחדשות ערוץ 10, בגרסתה של נתניהו במשטרה טענה כי "ביבי באמת לא ידע על כך שהייתי מקבלת יין ממילצ'ן. הוא ראש ממשלה, איש עסוק מאוד, חזר הביתה וראה יין על השולחן ולא שאל שאלות. זה בכלל לא היה במודעות שלו".

עוד אמרה נתניהו בעדותה, כי "המחירים של היין זולים. אני לא שותה שמפניות יקרות". על הטענות כי קיבלה במתנה ממילצ'ן תכשיטים בשווי כעשרת אלפים שקלים אמרה נתניהו כי "זוהי שרשרת חרוזים בשווי של 200, 300 דולר. בטח לא בסכומים שאתם מדברים עליהם. זוהי שרשרת שמותר לתת בין חברים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רוסיה שוקלת להסגיר את סנודן לארה"ב: "מתנה לנשיא טראמפ"

המודיעין האמריקני אסף מידע שממנו עולה כי רוסיה שוקלת למסור לידי ארצות הברית את אדוארד סנודן, עובד הסוכנות לביטחון לאומי לשעבר, שהדליף מידע סודי על תכניות המעקב של הסוכנות. לפי דיווח ב-NBC, הסגרתו של סנודן, שנגדו תלויים ועומדים שני אישומים בגין ריגול, תהיה בגדר "מתנה" לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שאמר ב-2013 כי מדובר בבוגד שיש להוציא להורג.

על פי הדיווח, המידע מגיע מבכיר בשירותי המודיעין שניתח סדרה של דוחות רגישים המצביעים על כוונת רוסיה למסור את סנודן בתור טובה לטראמפ. מקור נוסף אישר את הדברים ומסר כי מדובר במידע שהצטבר מאז השבעתו של טראמפ לנשיאות בינואר.

ארה"ב בלמה את מינוי ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר לשליח האו"ם ללוב

שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, חסמה הלילה את מינויו של ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר, סלאם פיאד, לתפקיד שליח האו"ם בלוב. פיאד כיהן בתפקיד ראש הממשלה הפלסטינית בין 2007 ל-2013. כדי לאשר את מינויו לתפקיד הבכיר נדרש קונצנזוס במועצת הביטחון, אולם ארצות הברית התנגדה למהלך ונימקה זאת בכך שהאו"ם אינו מכיר באופן רשמי בפלסטין כמדינה ועל כן היא מתנגדת למסר שיעביר מינוי שכזה.

"ארצות הברית התאכזבה לראות מכתב שמצביע על הכוונה למנות את ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר להוביל את המשלחת בלוב", נאמר בהודעת השגרירה היילי. "במשך זמן רב מדי, האו"ם היה מוטה בצורה לא הוגנת לטובת הרשמות הפלסטינית באופן שפגע בבעלי בריתנו בישראל. ארצות הברית לא מכירה כרגע בפלסטין כמדינה ולא תומכת במסר שהמינוי הזה ישלח לאו"ם", כתבה היילי. עוד הוסיפה השגרירה כי "בהמשך הדרך, ארצות הברית תביע תמיכה בבעלות בריתנו, במעשים ולא רק בדיבורים".

חשד לרצח באשדוד: צעיר בן 25 נדקר למוות באזור הטיילת

עיר בן 25 נרצח הלילה בדקירות ברחוב מרטין בובר באשדוד, ככל הנראה בסמוך לפאב. חובשים ופרמדיקים שהגיע לזירה מצאו את הצעיר כשהוא במצב אנוש ופינו אותו לבית החולים ברזילי שבאשקלון תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. לאחר זמן קצר נקבע מותו של הפצוע בבית החולים.

מעט אחרי השעה חצות התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אירוע דקירות בסמוך לחוף מי-עמי באשדוד. לדברי המשטרה, הנרצח הוא פלסטיני תושב הכפר תרקומיא שליד חברון. חוקרי המשטרה, יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי, החלו בחקירת נסיבות המקרה. במקביל לכך נערכות סריקות אחר חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

טורקיה: משאל העם לשינוי החוקה ייערך באמצע חודש אפריל

ועדת הבחירות המרכזית של טורקיה קבעה היום כי משאל העם על שינוי החוקה במדינה ייערך ב-16 באפריל – כך דווח ברשת CNN בשפה הטורקית. אתמול חתם הנשיא רג'פ טייפ ארדואן על החוק שקורא לרפורמה בחוקת המדינה, ויעניק לנשיא סמכויות נרחבות, לאחר שההצעה אושרה על ידי הפרלמנט בשבועות האחרונים.

החוקה החדשה, שזכתה לביקורת חריפה מצד האופוזיציה, ארגוני זכויות אדם וגורמים בקהילה הבינלאומית, תאפשר לארדואן למנות ולפטר שרי ממשלה, להשתלט על הנהגת המפלגה ולמעשה למשול עד 2029. בסוף החודש שעבר הצביעו 339 חברי פרלמנט בעד החוקה החדשה שהציעה מפלגת השלטון, "מפלגת הצדק והפיתוח" (AKP), ו-142 מחוקקים, מרביתם ממפלגת האופוזיציה הפרו-כורדית HDP, התנגדו לה.

גופת גבר אותרה בהר באזור ירושלים וחולצה במבצע מורכב; הרקע נבדק

גופת גבר כבן 30 נמצאה אתמול בשמורת עין מבוע שבוואדי קלט שבאזור ירושלים. אדם שעובד בשמורה מצא את הגופה בסמוך לשעה 13:40 והזעיק את כוחות המשטרה. למקום הגיעו גם חוקרי זיהוי פלילי, מתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה וכוחות יל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) מכיבוי והצלה מחוז יו"ש.

הגופה נמצאה על צלע ההר במתווה קשה לחילוץ. צוות יל"מ יו"ש יחד עם מתנדבי יחידת חילוץ מגילות ירדו בעזרת חבלים וציוד מיוחד למקום שבו נמצאה הגופה. בתום פעולות מורכבות וממושכות בשטח, היא חולצה. בשלב זה לא ניתן לזהות את הגבר והגופה תישלח למכון לרפואה משפטית באבו כביר. מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים. בית משפט השלום בירושלים הוציא הערב צו האוסר פרסום כל פרט מפרטי החקירה.

שתו משקה מהול במסיר שומנים במסעדת ג'ירף בתל אביב - ואושפזו

שני סועדים ומנהל מסעדת "ג'ירף" בתל אביב אושפזו ביום חמישי לאחר ששתו משקה לימונדה שנמהל במסיר שומנים. השלושה הובהלו לבית החולים איכילוב שבעיר, כשמצבו של אחד הסועדים ושל מנהל המסעדה בינוני, ומצב הסועדת השלישית קל.

הסועד, בשנות ה-20 לחייו, ובת זוגו, הזמינו אמש ב-22:00 כוס לימונדה מהבר. מכל הלימונדה שנמצא בבר כמעט נגמר, והברמן ניגש למטבח, והביא מכל נוסף. אלא שבטעות הביא מכל ובו מסיר שומנים, שנראה זהה למכל הלימונדה. לאחר ששני הסועדים שתו מהמשקה הבחינו כי טעמו רע וביקשו גם ממנהל המסעדה לטעום ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully