ניקולסון לא פורש

השחקן בן ה־79 יככב ברימייק האמריקני לסרט הגרמני "טוני ארדמן", שמייצג את גרמניה באוסקר

ג'ק ניקולסון // צילום: GettyImages // ג'ק ניקולסון // צילום: GettyImages

כוכב הקולנוע ג'ק ניקולסון, שלא הופיע על המסך הגדול מאז 2010, יככב ברימייק האמריקני לסרט הלהיט הגרמני "טוני ארדמן" - כך דיווח אתמול המגזין ההוליוודי "וראייטי".

לפי שמועות שנפוצו בהוליווד בשנים האחרונות, ניקולסון בן ה־79 החליט לפרוש מעסקי השעשועים בשל בעיות זיכרון שהקשו עליו ללמוד את הטקסטים שלו. 

רק לפני כמה שבועות סיפר השחקן פיטר פונדה בראיון כי למיטב ידיעתו, חברו הטוב, שכיכב לצידו ב"אדם בעקבות גורלו", אינו מתכוון להשתתף בסרטים נוספים. בעבר גם אמר ניקולסון כי איבד את הדרייב ואת הצורך לעמוד במרכז הבמה. אולם כעת מתברר כי הדיבורים על פרישה היו מוקדמים.

"טוני ארדמן", שמייצג את גרמניה בקטגוריית הסרט הזר בטקס האוסקר הקרוב (ושיעלה לאקרנים בישראל בעוד כשבועיים), הוא דרמה קומית פרועה ויוצאת דופן שנמשכת קרוב לשלוש שעות. במרכז העלילה ניצב אב שמנסה לחדש את קשריו עם בתו הוורקוהולית באמצעות שורה של תעלולים פרובוקטיביים. 

בגירסה האמריקנית ניקולסון לוהק לתפקיד האב, ואת בתו תגלם קריסטן וויג ("מסיבת רווקות", "מכסחות השדים"). מארן אדה, שכתבה וביימה את הגירסה הגרמנית, תפיק את הרימייק האמריקני עם הבמאי אדם מקיי ("מכונת הכסף") והקומיקאי וויל פארל. טרם הוחלט מי יכתוב את התסריט ומי יביים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר