שתף קטע נבחר

באשדוד מודאגים: "זה היה משחק מפתח"

בקבוצה מאוכזבים מהפסד הליגה החמישי ברציפות, 72:59 ביתי למכבי חיפה שהופיעה בסגל חסר, שבוע לפני חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב. טפירו כעס על השחקנים: "פשוט בושה איך שבאנו למשחק הזה. כל אחד צריך להסתכל על עצמו"

במכבי אשדוד הגדירו את המשחק הביתי מול מכבי חיפה (שהופיעה בסגל חסר) כאחד שחובה לנצח, כך שהאכזבה בעקבות ההפסד בהתאם. הקבוצה של מאיר טפירו נכנעה אתמול (ב') 72:59 לעיני יציעים דלילים, אחרי שפתחה את המשחק בצורה מזעזעת ופיגרה 32:8.

 

לטבלת ליגת העל 

 

"זה היה משחק מפתח בשבילנו", הודה יפתח זיו, ש-11 נקודות הספיקו לו כדי להוביל את רשימת הקלעים של אשדוד. "לא נראינו טוב. היו כמה דקות של לחימה אבל זה לא הספיק".

 

"נראינו בושה". מאיר טפירו (צילום: עופר מאיר) (צילום: עופר מאיר)
"נראינו בושה". מאיר טפירו(צילום: עופר מאיר)
 

 

הרכז התקשה לספק הסברים לפתיחה החלשה, שכללה מספר חריג של איבודי כדור במחצית הראשונה: "יכול להיות שבאנו באובר-מוטיבציה, אני לא יודע בדיוק מה להגיד. התחלנו לא טוב את המשחק, שילמנו על זה את המחיר בכך שרדפנו אחריהם עד סוף המשחק. זה המחיר ששילמנו, הפסד כואב".

 

אשדוד יכולה להיות מעודדת מההפסד הדרמטי של קריית גת להרצליה ששמר על הפער בתחתית. "אנחנו לא מסתכלים על קריית גת, אנחנו באים לשחק כדורסל ולנצח, ותלויים בעצמנו. אנחנו מסתכלים למעלה ולא מכוונים להיות בתחתית. צריכים להתחיל לנצח", אמר יפתח זיו.

 

מלבד אולי ג'קי קרמייקל, הזרים של מכבי אשדוד גמגמו ולא ממש הופיעו למשחק. דניאל יואינג שיחק 23 דקות אבל סיים עם 0 עגול בטור הנקודות, בעוד צ'ייס סיימון קלע 2 נקודות בלבד.

 

אכזב. דניאל יואינג (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אכזב. דניאל יואינג(צילום: אבי רוקח)

 

מאיר טפירו לא ניסה לייפות את המציאות: "פשוט בושה איך שבאנו למשחק הזה. כל אחד צריך להסתכל על עצמו, ולבוא טוב יותר. זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו, ובמקום שנלחץ אותם, בייחוד כשהם בסגל חסר - קרה בדיוק ההפך. זו בושה".

 

עם חמישה הפסדים רצופים בליגה ולקראת חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב בעוד שישה ימים, באשדוד מפנימים ששבוע הגביע הוא לא הרבה יותר מאסקפיזם. הם יקוו להפתיע ביום שני, אבל לכולם ברור שזו לא המטרה העיקרית של הקבוצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עופר מאיר
מאיר טפירו
צילום: עופר מאיר
מומלצים