שתף קטע נבחר

מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

המותג, שעזב את הארץ בשנות ה-80, עושה קאמבק: יימכר בסופר פארם ובפרפומריות פרטיות ובהמשך במשביר. מחירים: 109-39 שקל, אין מבצעים

מקס פקטור חוזר לישראל. מותג האיפור שעזב את הארץ בשנות ה-80 ומשווק עצמו כ"איפור של המאפרים המקצועיים", יימכר בסופר-פארם, בפרפומריות פרטיות ובהמשך גם במשביר. המוצרים כבר הגיעו לרמת אביב ולשור טבנצ'יק בקינג ג'ורג' בתל אביב ומחר - לאילת.

 

עד פסח, המוצרים יימכרו ב-100 סניפים של סופר פארם והחברה שכרה דיילות בהתאם. גובה ההשקעה במהלך עומד על שני מיליון שקל.


 

מותג חביב על מאפרים והציבור הרוסי, הערבי והדתי

"בסופר פארם מאוד שמחו ורצו את המותג", אמרה הבוקר (ב') ניצה בילט, מנכ"ל ומבעלי לילית קוסמטיקה. יש חנויות שהוציאו מהן מותגים עבורנו, כמו ניוואה וסופט טאץ'.

 

"השקנו אותו אתמול ברמת אביב והיתה התרגשות. אמרו לנו: 'הבאתם לפה את לונדון. את ניו יורק'. המאפרים מחכים למותג הזה, הציבור הערבי והרוסי מאוהב במוצר הזה. דתיות מביאות אותו מחו"ל במזוודה כיוון שיש לחברה שפתון עמיד שמחזיק 24 שעות".


 

ייסורים מול משרד הבריאות

את מקס פקטור, מותג שייסד מאפר יהודי אמריקאי, ייבאה בעבר לארץ חברת נורית שהפכה לאינטרקוסמא - כיום שלד בורסאי של דנשר. המותג יצא מישראל כשנקנה על ידי רבלון. כיום זה מותג של פרוקטר אנד גמבל, שהתמזגה עם ענקית הבישום קוטי ב-1 באוקטובר 2016.

 

חברת לילית מחזיקה במותגי פרוקטר ביוטי, אבל עד היום נמנעה מלהשיק את מקס פקטור בארץ. "זה לא היה בעדיפות של פרוקטר להשיק את המותג במדינה עם שוק במבנה של דיילות, שדורש השקעה כספית גדולה", מסבירה בילט.

 

אחרי המיזוג עם קוטי ואחרי שלילית זכתה בכלל מותגי פרוקטר ביוטי, הוחלט להשיב ארצה את מקס פקטור.

 

"עברנו ייסורים של שנה מול משרד הבריאות כדי לקבל את הרישוי", טוענת בילט (בספטבר אוקטובר ניתן יהיה לייבא מוצרי קוסמטיקה תוך 10 ימים לארץ, עם הצהרת יצרן בהתאם לתקינה אירופית, בעקבות שינוי חקיקה. מ"ק).

 

מחירים לא גבוהים, אין מבצעים

מקס פקטור הוא מותג ביניים מבחינת המחירים. 39 שקל לעפרון עיניים, 109 שקל למייקאפ. בעולם הוא מתחרה במותגים כמו לוריאל ורבלון. בין המוצרים הידועים של החברה: מסקרה 2000 קלוריות, color correcting sticks והשפתונים שלה.

 

לאחרונה נכנס לתוקף הסכם פשרה בייצוגית כך שרשתות כמו המשביר, אפריל וסופר פארם לא יוכלו לשחק במחירי המבצעים. עקב כך המשביר כבר יצאה בקמפיין שמבטיח מחיר נמוך כל יום. יש לזה השפעה גם על מקס פקטור.

 

"אני שמחה שאנחנו משיקים בתקופה כזאת", אומרת בילט. "לא יהיו מבצעים על המותג. במודל הקודם של טירוף המבצעים, כולנו שחטנו את הרווחיות לרווחיות אפסית. עם כניסתו לתוקף של הסדר הפשרה, המחיר בארץ של מוצרים רבים עדיין יותר נמוך מהמחיר באירופה. הצרכן לא אמור לקנות בפיקים אלא בצורה קבועה יותר".

 

לילית מייבאת לארץ מותגים כמו הוגו בוס, לקוסט, רושס, קוואלי, לנקסטר, פופה בורז'ואה, אסנס, שייסדו, לה פרירי, לנקסטר, יובנה ופאיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים