יום שני, 10.06.2024 שעה 11:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בן חיים: שמח במכבי, זו התקופה הכי יפה שלי

חלוץ הצהובים שבר שתיקה של 10 חודשים אחרי ה-0:1 על ב"ש: "לא כועס על ג'ורדי או גולדהאר, שמח להישאר". קרויף: "לא יהיה הוגן למנות מאמן בקרוב"

|
טל בן חיים חוגג (עמית מצפה)
טל בן חיים חוגג (עמית מצפה)

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל באר שבע המוליכה במשחק העונה וצימקה את הפער ממנה לחמש נקודות בלבד. את השער היחיד במשחק כבש וידאר קיארטנסון תשע דקות בלבד מפתיחת ההתמודדות.

המנהל המקצועי של הצהובים, אשר משמש כעת כמאמן, ג’ורדי קרויף, אמר בסיום המשחק: “המפגש לא קבע מי הקבוצה הכי טובה, זה לא היה המשחק הכי חשוב. ניצחון הוא ניצחון והליגה היא מרתון. כל פעם המשחק הבא הוא החשוב ביותר. כעת ננתח מה עשינו טוב ומה לא. במחצית הראשונה היינו עדיפים ויכולנו להבקיע את השני. במחצית השנייה לא שיחקה הקבוצה שאני רוצה לראות, אך הצגנו הרבה אופי, התגעגעתי לזה. לפעמים לא מנצחים עם כדורגל טוב, אלא בעזרת ארגון. לא נתנו להם לסכן את השער. במשחק הבא נשתפר”.

בן חיים: "בקשתי מג'ורדי לעזוב"

ג’ורדי הוסיף: “זה משחק על שש נקודות. זה היה או חמש נק’ הפרש או 11 נק’. עם הסגל שיש לנו כיום, אני מאמין שהקבוצה תשתפר בשבועות הקרובים. תהיה תחרות ורגליים טריות. בסופו של דבר ההווה חשוב מאוד, אך העתיד והשיפור הוא הדבר החשוב ביותר. נצטרך לחשוב גם על העתיד, כעת זה יהיה לא הוגן למנות מאמן חדש, משום שאנחנו נגד קבוצות חזקות וגם בגביע. השבועות האחרונים המצב לא היה אידיאלי למנות מאמן. כעת נוכל להתרכז בשלב הבא. שנחשוב שזה הרגע הנכון ונמצא את האדם הנכון, אני אצטרך לעזור לו”.

על מיץ’ גולדהאר: “הוא מסתכל על העתיד ורוצה להמשיך להיבנות ולהשתפר בכל דבר. הוא מסתכל על הטווח הארוך והתמונה הרחבה. מאמן יהיה הכרחי לעתיד. ראיתי שהאוהדים מאחורינו וזה עזר”. 

קיארטנסון חוגג עם טל בן חיים. הליגה נפתחה (נעם מורנו)קיארטנסון חוגג עם טל בן חיים. הליגה נפתחה (נעם מורנו)

טל בן חיים החלוץ אמר בסיום: “קודם כל אחרי 10 חודשים אני עדיין מדבר 3-4 חודשים לפני התכנון שלי, אבל הסיטואציה בזמן האחרון הביאה אותי למצב שאני מרגיש שאני חייב לדבר. חשוב לי לבוא, לעמוד מול המצלמה ולהגיד שזה רחוק מלהיות עונש להיות שחקן מכבי. אני 10 שנים בליגה, מעולם לא היו לי מקורבים ובטח שלא יהיו עכשיו. מי שרוצה ליפול למניפולציות הללו יכול. רק כשאני מדבר זה אומר משהו עליי או על העתיד שלי. אני שמח במכבי, אמרתי את זה מאז שהגעתי. זו התקופה הכי יפה בקריירה שלי. אולי אנשים לא יאמינו, אבל אני שמח שנשארתי. אין לי שום כעס על ג’ורדי או גולדהאר”.

עוד הוסיף החלוץ: “אף אחד גם לא יכול לבוא אליי בטענות ומי שלא יבין אותי הוא קצת לא הוגן. קיבלתי הצעה ממועדון ברמה גבוהה מאוד. אם הייתי עוזב גם מכבי הייתה מקבלת הכנסה יפה מאוד ובשביל זה הביאו אותי מהפועל כדי להרוויח עליי. לכן אף אחד לא יכול לבוא בטענות שרציתי לעבור. לא ביימתי פציעה, אם הייתי מביים פציעה לא הייתי משחק מול מכבי חיפה. היום רואים ב-GPS מי רץ ומי לא. אני רק מזכיר שהמשחק מול חיפה היה כשהחלון היה עדיין פתוח. אני מחויב מאוד לקבוצה. גם היום עליתי לשחק עם פציעה. עבר עליי חודש לא קל ולא אופטימלי. לא ישנתי בלילות והראש שלי היה טרוד בדברים שלא קשורים לכדורגל. אני שמח להיות פה ואשמח להישאר. הדבר היחיד שמעניין אותי זה להתעסק במאבק האליפות והגביע. מה שיהיה בקיץ יהיה בקיץ. זה לא בראש שלי”.

ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)

“זה לא נכון שאין דבר שיותר רציתי מאשר לצאת לאירופה. גם ג’ורדי אמר שזו הצעה טובה, אבל כרגע זה לא מתאים לקבוצה וזה לא יעשה טוב לקבוצה. הבנתי אותו ופה זה נגמר. אני לא באתי לאף כלי תקשורת או פרסמתי פוסט באינסטגרם בניגוד לאחרים, אני באתי לכל אימון והתכוננתי למשחקים. כמו שאמרתי כבר שיחקתי מול חיפה ושריר החשק היה בסדר גמור. אני לא חושב שמחפשים אותי, אין לי רגשי נחיתות, זו העבודה של התקשורת להתעסק בכל השטויות האלה”, הוסיף בן חיים.

הסירוב להתראיין: “כרגע אני חושב שצריך להתעסק במכבי ולא בבן חיים. הקהל שלנו נתן תצוגה מדהימה, מקצועית היו לנו משחקים יותר טובים שבהם יצאנו עם תיקו או הפסד, אז בסוף מה שחשוב זה שניצחנו. הקהל דחף אותנו ועזר מאוד, כל השחקנים נתנו מעל ומעבר”.

“לא חושב שהחלום הכי גדול שלי זה לשחק באירופה, החלום הכי גדול זה לראות את אשתי והילד שמחים כל בוקר. אין ספק שזו מטרה שרציתי מגיל 6, אבל אני נהנה במכבי תל אביב”, הוסיף בן חיים.

מערכת היחסים עם ארבלדזה: “זה היה בתקופה שלא דיברתי, הוא לא רצה לתת לי לשחק וזו זכותו. אם היינו מנצחים אז הוא גדול ובגלל שהפסדנו הוא הפך לבחור הרע. הסתדרתי איתו מצוין, היה חבל לי שהוא עזב, הוא בחור נהדר, אבל לפעמים זו  הסיטואציה בקבוצת כדורגל”.

שוטא ארבלדזה (נעם מורנו)שוטא ארבלדזה (נעם מורנו)

לסיום אמר בן חיים: “אני אשמח מאוד שג’ורדי יישאר מאמן עד סוף העונה, נראה לי שהוא מאמן יותר טוב ממנהל מקצועי, אז אולי עדיף שיישאר. היום במשחק כבשנו שער מוקדם ונתנו חצי ראשון נהדר, אבל בחצי השני ב”ש שלטו. במשחק הקודם היינו דומיננטיים בחצי הראשון והם כבשו ראשונים והמשחק הלך לכיוון שלהם. שתי הקבוצות מצוינות ונלחם ראש בראש עד סיום העונה, מאוד מקווה שאנחנו ניקח אליפות”.

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */