שתף קטע נבחר

דורסת אל התואר: 0:3 למונאקו על ניס

הקבוצה מהנסיכות לא נרתעה מהמפגש מול הטוענת לכתר והביסה אותה בזכות שערים של ואלר ז'רמן (47) ורדאמל פלקאו (60, 81). מונאקו כבשה כבר 100 שערים העונה בכל המסגרות. פ.ס.ז' עלתה למקום השני אחרי 1:3 בדיז'ון

הקבוצה המלהיבה ביותר באירופה עשתה זאת גם על הבמה הגדולה. מונאקו הביסה הערב (ש') את ניס 0:3 בקרב בין הראשונה לשנייה בצרפת ערב המחזור ה-23, ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה.

 

 

הסכר נפרץ שתי דקות בתוך המחצית השנייה, בזכות נגיחה של ואלר ז'רמן. בדקה ה-60, התקפה מהאגף השמאלי הסתיימה בכדור רוחב לפלקאו שדחק פנימה מקרוב. תשע דקות לסיום, פלקאו השלים צמד בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה.

 

פלקאו. שולט בריביירה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פלקאו. שולט בריביירה(צילום: AFP)

 

למונאקו יש כבר 68 שערי ליגה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגות הבכירות באירופה, והיא הגיעה למספר בלתי נתפס של 100 שערים בכל המסגרות. פריז סן ז'רמן עלתה למקום השני על חשבון ניס וצימקה את הפער ממונאקו לשלוש נקודות בזכות 1:3 אצל דיז'ון.

 

לוקאס מורה העלה את הקבוצה של אונאי אמרי ליתרון (29) אבל ז'וליו טבארס איזן בחלוף שתי דקות בלבד. לפני הסיום, תיאגו סילבה (81) ואדינסון קבאני (84) העניקו לאלופה ניצחון קשה.

 

דראקסלר. הלך קשה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דראקסלר. הלך קשה(צילום: AFP)

 

עוד הערב, בורדו ורן נפרדו בתיקו 1:1 במשחק שמנע משתי הקבוצות להתקרב למקומות המובילים מאירופה. ז'רמי מנז כבש לזכות בורדו (56), יוהאן גורקוף השווה בדקה ה-69.

 

ליל הפסידה 1:0 בבית לאחרונה בטבלה לוריין. ז'רמי אליאדייר הכריע (49). מונפלייה גברה על באסטיה 1:2 הודות לסטיב מוני שכבש צמד (17, 64). אנזו קריבלי קבע שוויון זמני בלבד (34). גנגון נכנעה 1:0 לקון משער של יאן קראמו בתוך תוספת הזמן (90+3).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים