שתף קטע נבחר

עומר דמארי: "יצאנו קצת פראיירים"

אחרי ה-2:2 מול מכבי ת"א, מכבי חיפה אמנם מרוצה שרצף ההפסדים הסתיים, אך החלוץ לא מסופק: "יכולנו להגדיל את התוצאה, במיוחד כשהובלנו לקראת הסיום". הקבוצה צפויה לעמוד לדין על זריקת חפצים לעבר ראיקוביץ'

לצד שביעות הרצון מכך שרצף ארבעת ההפסדים נעצר אתמול (ב') לאחר התיקו (2:2) מול מכבי תל אביב, במכבי חיפה חשים פספוס שלא הצליחו לנצח למרות השער שכבש רועי קהת בדקה ה-87.

 

לטבלת ליגת העל

 

במועדון היו מרוצים בעיקר מהיכולת הגבוהה שהציגו השחקנים במחצית הראשונה, בה כיכבו שחקני הרכש החדשים, ביניהם אניס אלושי ועומר דמארי, שכבש את השער הראשון והיה קרוב לשער נוסף מאוחר יותר.

 

לפחות רצף ההפסדים הסתיים. שחקני מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
לפחות רצף ההפסדים הסתיים. שחקני מכבי חיפה(צילום: ראובן כהן)

 

בחיפה מרוצים מאוד מכושרו של דמארי, שלמרות שלא שיחק תקופה ארוכה, עומד במשימות הקבוצתיות והאישיות בזכות אימונים אישיים שקיים עם מאמן הכושר הפרטי שלו, יובל קפילוטניק.

 

אגב, דמארי שתיעד את חלק מאימוניו בחודשיים של עבודת הכנה עד שהצטרף לחיפה, הסכים רק לאחר שכבש את שער הבכורה שלו במדים הירוקים, להראות את אחד מהסרטונים שצולמו במהלך אחד האימונים.

 

החלוץ התייחס למשחק בסיום ואמר: "היה לנו משחק טוב, במיוחד במחצית הראשונה. יכולנו

להגדיל את התוצאה ויצאנו קצת פראיירים, במיוחד כשאתה מוביל ויוצא עם נקודה. מבחינה אישית אני מאוד שמח שכבשתי ונראיתי יותר טוב משבוע שעבר".

 

על מתיחת הפנים שעברה הקבוצה בחלון העברות הנוכחי הוסיף החלוץ: "אני חושב שהשינויים בהרכב הם מאוד משמעותיים. באו שחקנים חדשים שיכולים לעזור לנו, ראינו את זה באימונים. לוקח זמן להתחבר, ראינו מול מכבי קבוצה טובה ולוחמת, ואני מאמין שנראה יותר טוב בהמשך".

 

חיפה צפויה לעמוד לדין בעקבות דו"ח המשקיף שציין כי מכיוון אוהדים חיפה הושלכו לעבר פרדראג ראיקוביץ' חפצים, כשבנוסף מצתים וכוסות שתייה הושלכו מאותו כיוון לעבר כר הדשא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר דמארי
צילום: עוז מועלם
מומלצים