שתף קטע נבחר

אימון: שישה מורחקים ב-0:1 של פ"ת על רעננה

ליאני הרחיק את אלדרטה וטואף, שדחפו אחד את השני, אבל ביטל את הכרטיס האדום לאחר שיחה עם מנהלי הקבוצות

הכדורגלנים והמאמנים הישראלים לועסים כבר שנים את הקלישאה 'אנחנו רוצים לנצח בכל משחק', כאילו ברחבי העולם מסתובבים מקצוענים שכל מטרתם היא להפסיד. הערב (ג'), במשחק אימון ברעננה, עמדו שחקני הפועל המקומית ומכבי פתח תקווה מאחורי אותה קלישאה.

 

משחק האימון, שנגמר בניצחון האורחים מפ"ת (0:1, דובב גבאי בדקה ה-12), הפך סוער ואילץ את השופט לירן ליאני להרחיק לא פחות משישה שחקנים בעקבות עבירות לא ספורטיביות. מאוחר יותר נרגעו מעט הרוחות ומאחר ומדובר במשחק אימון, שבו השלושה אל כר הדשא.

 

שניים שראו מליאני את הכרטיס האדום הם ריינאלדו אלדרטה מפ"ת ואיתי טואף מרעננה. אלדרטה ביצע עבירה מאחור על הבלם המקומי, שלא אהב את

העניין ובין השניים החלו דחיפות. אלו הופסקו בהתערבות שחקני שתי הקבוצות. השופט לא הסתפק בהוצאת השניים מהמשחק ושלף להם כרטיסים אדומים. במקרה כזה, בו נשלף כרטיס אדום והשופט לא מסתפק בהרחקה מילולית, אמורים השחקנים להיות מורחקים ממחזור הליגה הקרוב.

 

עם זאת, בסיום המשחק ניגשו אשר אלון ואיציק לוזון אל חדרו של השופט, ולאחר ששוחחו עימו הודיע האחרון כי הכרטיסים האדומים מבוטלים ולא ייספרו לשחקנים לקראת שבת. בסיום, אגב, נרשמה לחיצת יד בין אלדרטה וטואף.

 

גורם ברעננה הסביר: "היו שישה מורחקים, שלושה בכל מחצית, כי במשחקי אימון השחקנים קצת מרשים לעצמם יותר מדי. המטרה של ליאני היתה שהשניים שהתגוששו לא יחזרו למשחק, לא במטרה שיקבלו עונש השעיה לליגה. אין במשחק אימון דו"ח שיפוט". ברעננה אגב, צפויים להעמיד את טואף לדין משמעתי פנימי בעקבות האירועים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים