שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: אימון בכורה לדור פרץ

הקשר שהגיע ממכבי ת"א יעמוד לרשותו של המאמן, דני גולן. פיניירו ורואש ישובו לסגל. במועדון סירבו בשלב זה לטרייד בו ארבייטמן יעבור לבית"ר בתמורה ללידור כהן. כץ: "שלומי עושה חיל אצלנו והוא ימשיך כאן גם בעונה הבאה"

בהפועל חיפה השלימו היום (שבת) את ההכנות לקראת משחק החוץ מחר (ראשון, 20:15) מול הפועל תל אביב, ומי שערך אימון בכורה היה הרכש הטרי, דור פרץ.

 

הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב יעמוד לרשותו של המאמן, דני גולן, וייכלל בסגל ממנו ימשיך להיעדר מקסים פלקושצ'נקו, שעדיין פצוע וצפוי לשוב רק בשבוע הבא. גם ברונו פיניירו, ששב מפציעה ואושרי רואש, שהחלים משפעת, ישובו לסגל.

 

אימון בכורה. פרץ עם כץ (צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה)
אימון בכורה. פרץ עם כץ(צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה)

 

הבעלים יואב כץ נכח הבוקר באימון המסכם ואמר ל-ynet ספורט: "מצפה לנו משחק מאוד חשוב. אני מקווה שנוכל להתגבר על הפועל ת"א ובשביל זה נצטרך מאמץ יותר גדול. הם קבוצה חזקה מאוד".

 

במועדון סירבו בשלב זה לרעיון של בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, הכולל את העברתו של לידור כהן להפועל חיפה ולקבל בתמורה את החלוץ, שלומי ארבייטמן. כזכור, ארבייטמן לא מרוצה ממעמדו לאחרונה וביקש בשבוע שעבר מכץ הסברים על מעמדו, שאמר לו כי אין כוונה לשחררו.

 

בהפועל חיפה לא מתלהבים. לידור כהן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בהפועל חיפה לא מתלהבים. לידור כהן(צילום: עוז מועלם)

 

כץ התייחס לאפשרות של טרייד עם בית"ר ואמר: "לא הייתה פנייה רשמית בנושא, ואם תבוא כזאת, נדון בזה. בכל מקרה, ארבייטמן עושה חייל בהפועל חיפה ויש לו עונה מצוינת וגם בעונה הבאה תהיה לו עונה מצוינת אצלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה
דור פרץ
צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה
מומלצים