כולנו קורסים תחת אג'נדות הורות כאלה ואחרות, מנסים להיות מושלמים אבל משקיטים את הילד עם וופל נחות או קלטת של דורה בלופ אינסופי.
אבל יש נחמה; כמו תמיד, הגרסה ההוליוודית שלנו כהורים, מאפשרת להוריד קצת את מפלס רגשות האשם ולהבין שאנחנו די שפויים ומתחזקים חיי משפחה מאוזנים, למרות הכל.
הנה טעימה ממגוון מעידות הורות של כוכבי הוליוווד. תיהנו!

דיוויד וויקטוריה בקהאם: הפרנואידים

ההורים של: ברוקלין, 10.
תתביישו לכם: הוציאו את בנם מספר המחזור של השכבה; ברוקלין, בנם של הבקהאמים היה בן שש כשההורים שלו לא הסכימו שהתמונה שלו תופיע בספר המחזור השנתי; ברוקלין למד בבית ספר יוקרתי במדריד, אבל במקום התמונה של הילד המסכן, הופיע כתם אפור. ההורים אסרו על פרסום התמונה, פרט למספר עותקים שהוכנו במיוחד עבורם. הורים אחרים בבית הספר שבו למד ברוקלין טענו כי בקשה זו עתידה לגרום להצקות מצד חבריו לכיתה של ברוקלין, ושגם ככה התמונות שלו מופיעות ברחבי הרשת.
התירוץ: איש יחסי ציבור טען בשמם: "בקהאם אמר למנהלת שהוא לא רוצה שאנשים אחרים יראו את בנו, והדרכתי אנשים לכבד את הבקשה שלו".
עתידות: בקרוב תגיע לפסיכולוג

דויד באקהם והבן שלו (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
לא רוצה לחשוף אותו לציבור. בקהאם והבן ברוקלין | צילום: אימג'בנק/GettyImages


דינה לוהאן: הנצלנית

אמא של: לינדזי, 23.
תתביישי לך: עושה קופה וכותרות על הגב של הבת שלה; תואר האם הפאתטית שייך לגברת לוהאן, שמגיל צעיר דחפה את בתה אל עולם הזוהר, ועכשיו לא בוחלת בשום אמצעי כדי למצב את עצמה בפרונט הנוצץ; הניסיון האחרון שלה הוא ליין חדש של נעליים בעיצובה: היחצנים העוקצניים כינו את הקולקציה, למורת רוחה של דינה - sho-han. מי כמוהם יודע שהדבר היחיד שיעלה את אחוזי המכירה הוא הבת המפורסמת של המעצבת.
כמובן שבאירוע ההשקה, כל השאלות נגעו לבת המפורסמת, ודינה מצידה שיתפה פעולה כשהגיעה לבושה בגרדרובה ממלתחתה של לינדזי וסיפרה לכולם ש"הילדים שלי הלבישו אותי".
בעבר כבר השתתפה בהנחיית קטעים בתוכנית Entertainment Tonight – ג'וב שהצליחה לגרוף תודות לייחוס המשפחתי כמובן.
התירוץ: "אני קרובה לבתי, בניגוד לאבא שלה מייקל, שלא מדבר עם הבת שלו ולא יודע מה קורה בחייה" - כך אמרה הגברת בראיון שהעניקה השבוע לניו-יורק פוסט.
עתידות: כשתמותי, היחידים שיבכו יהיו הרכילאים. 

לינדזי לוהן (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
לובשת את המלתחה של הבת. בנות לוהאן | צילום: אימג'בנק/GettyImages

קייט מוס: העירומה חלקית

אמא של: ליילה גרייס, 7.
תתביישי לך: מופיעה לאירועים בעירום חלקי כשהיא מלווה בבתה; קייט מוס מפורסמת בחוש הטעם המשובח שלה ולא מפספסת אף הזדמנות כדי לנפנף בו. ביוני בשנה שעברה, הגיעה לתערוכת אומנות מלווה בבתה הקטנה שהייתה אז בת חמש. קייט לא שכחה לשריין בייביסיטר אלא משהו הרבה יותר אלמנטרי - לשים חזייה. וכך, אוחזת בגרייס הלבושה בשמלה לבנה ומלאכית, חשפה מוס את יורשת העצר היפהפיה ואת שני עופריה. אולי אחרי שערוריית צילומי הסנפת קוקאין ב- 2005, מוס כבר לא מתעסקת בקטנות.
בראיון למגזין "ווג" סיפרה נערת המסיבות על החיים בתור אמא: "כשליילה נולדה הרגשתי כאילו עכשיו יש לי שותפה לפשע, ואני לא אצטרך להיות שוב לבדי לעולם. היא גרסת המיני שלי, אומנם היא דומה לאבא אבל יש בה חלקים ממני, כמו טעם טוב וחוש לאופנה, למשל".
התירוץ: "תמיד ליילה אומרת לי שבעצם היא המבוגרת ואני הילדה", סיפרה מוס באותו ראיון.
עתידות: סמים קשים.

קייט מוס והבת שלה (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
בכנס חזרה בתשובה של אמנון יצחק? מוס ובתה ליילה | צילום: אימג'בנק/GettyImages

הילארי סוואנק: העירומה לגמרי

אמא של: סאם, 6.
תתביישי לך: מסתובבת עירומה בביתה; בראיון לגיליון נובמבר של המגזין "מארי קליר" נשאלה סוואנק מה היא נוהגת ללבוש כשהיא מתפנה לשנת היופי שלה. סוואנק ענתה למראיינת בכנות: "אני ישנה עירומה".

היא אפילו טרחה לשאול את המראיינת מה היא לובשת כשהיא ישנה. כשזו ענתה לה שבתור אמא לשני בנים קטנים היא ישנה בפיג'מה מתוך מודעות לנושא העירום הבעייתי, ענתה לה סוואנק: "ובכן, הבן של החבר שלי הוא בן 6 ואני מסתובבת עירומה גם לידו. אני תוהה באיזה גיל צריך להפסיק להסתובב בעירום. בכל בוקר הוא בא לחדר השינה ואני פשוט עירומה, אבל הוא לא מסתכל פעמיים, עדיין לא חושב על זה".
התירוץ: "אני פשוט מסתובבת הרבה מתוך שינה, ואם אני עם בגדים אני לגמרי מסתבכת,.
עתידות: יש מצב לפיתוי קטינים.

אלק בולדווין: המקלל

אבא של: אירלנד, 14.
תתבייש לך: מקלל את בתו בטלפון; בהודעה קולית שדלפה לתקשורת ב- 2007, נחשף אלק בולדווין בנקודת שפל אמיתית. ההודעה הקולית שהשאיר לבתו, אירלנד, כללה את המונולוג הבא: "חזירה קטנה חצופה וחסרת מחשבה, גרמת לי להרגיש כמו אידיוט שוב ושוב. אני הולך ליישר אותך כשאראה אותך, את מבינה אותי?"
את ההודעה הזועמת השאיר בולדווין לבתו לאחר שזו סיננה אותו שוב ושוב בטלפון.

אלק בולדווין וקים בייסינג'ר (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
ידעו ימים יפים יותר. בולדוויין ובסינג'ר | צילום: אימג'בנק/GettyImages
ההודעה המוקלטת שימשה חלק ממאבקי המשמורת המשפטיים של בולדווין ואשתו לשעבר קים בסינג'ר.
התירוץ: נציגו של בולדווין טען שמדובר במקרה יחיד.
עתידות: אנחנו לא היינו חותמים על זה.

טום קרוז: המטיף בשער

אבא של: איזבלה, 17, קונור, 14 וסורי, 3.
תתבייש לך: שולח את הילדים לקייטנת סיינטולוגיה
כן, לקרוז יש עוד ילדים חוץ מאייקון האופנה המסוקרת סורי, וכנראה שהוא מצא דרך מעניינת להעביר להם את חופשת הקיץ; בזמן שהילדים שלכם חיסלו שוקו ולחמניה בקייטנת יובל המבולבל, קרוז שלח את שני ילדיו המאומצים מנישואיו עם ניקול קידמן - איזבלה וקונור, למחנה קיץ סיינטולוגי ליד אורגון.
המחנה מנוהל על ידי הכנסייה הסיינטלוגית, ולמעשה, מטרת הקייטנה היא לצרף את הילדים, מגיל צעיר, לחיקה של הסיינטולוגיה.
התירוץ: כת הבית של טום, כמובן. מזל שבכל מה שקשור לחינוך של סורי, לעומת זאת, נראה כי ידה של הולמס על העליונה; למרות שקרוז נחשב למאמין רציני של הסיינטולוגיה, סורי תשלח לבית ספר קתולי, בהתאם לרצונה של האם קייטי שחונכה כקתולית.
עתידות: סורי תלך לגן קתולי בבוסטון, שם קרוז מצלם סרט. ומה יהיה עם הילדים המאומצים? לישו הפתרונים. 

גווינת פאלטרו: הלא היגיינית

גווינית' פאלטרו ואפל- שמות לילדי סלבס (צילום: MJ Kim, GettyImages IL)
מה מטייל לך שם בשיער? פאלטרו ובתה | צילום: MJ Kim, GettyImages IL

אמא של: אפל, 5 ומוזס, 3.
תתביישי לך: מחפפת בהיגיינה של ילדיה; כיאה לכל סלב החפץ להפוך למוביל דעה חברתי, גם פאלטרו מנהלת אתר דעתני בו היא משתפת את העולם בעניינים ברומו של עולם כמו הורות, חיים בריאים ובישול.
באחד הטורים פלאטרו הביעה חשש ששמפו לילדים עלול לגרום לסרטן ואוטיזם: "לפני מספר שנים התבקשתי לדבר על רעלים סביבתיים והשפעתם על ילדים. במהלך קריאה בנושא נתקלתי במחקר מטריד שלפיו עולה השכיחות של מחלות כמו אסטמה, סרטן ואוטיזם אצל ילדים, בגלל הרעלים. כמו כן, הרבה ילדים שכולנו מכירים ואוהבים אובחנו כסובלים מבעיות התפתחותיות כמו ADHD".
הקהילה הרפואית כמו גם האגודה לחקר סרטן בבריטניה מסרו שמדובר בקשקוש, מה שלא שכנע את הכוכבת לזנוח את האג'נדה שלה.
התירוץ: רעלים עאלק.
עתידות: אין ספק שפלאטרו היא המועמדת המובילה לקמפיין ענק של איזו חברת תכשירים אורגנית, אבל מה עם השיער של הילדים, למען השם?