שתף קטע נבחר

בני סכנין הגיעה להבנות עם עטאא ג'אבר

מעברו כפוף למו"מ המתנהל בין הצדדים, ולהסכמת חיפה להוריד מדרישותיה שעמדו תחילה על כ-300 אלף דולר. סכנין: "החגיגה של שכטר לגיטימית"

בני סכנין הגיעה להבנות עם קשר מכבי חיפה עטאא ג'אבר על חוזה ארוך טווח לתקופה של שלוש שנים וחצי. מעברו כפוף למו"מ המתנהל בין הצדדים, ולהסכמת חיפה להוריד מדרישותיה שעמדו תחילה על כ-300 אלף דולר. לפני שנתיים הוא כבר שיחק חצי עונה בהשאלה בסכנין.

 

 

סכנין, למי ששכח, הודחה אתמול מגביע המדינה לאחר הפסד 2:1 לבית"ר ירושלים בטדי בשמינית הגמר. בסכנין מציגים איפוק רב להתנהגות של איתי שכטר שחגג את השער השני עם כיפה שניתנה לו מאחד האוהדים ביציע.

 

חוזה ארוך טווח בסכנין. ג'אבר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חוזה ארוך טווח בסכנין. ג'אבר(צילום: ראובן שוורץ)

 

חבר ההנהלה מונדר חלאיילה אמר הבוקר ל-ynet ספורט: "זכותו הלגיטימית של כל שחקן להודות לבורא עולם, לפי נורמות הדת שלו. זאת תגובה לגיטימית ביותר של שכטר".

 

 

חלאיילה הסביר: "כפי שאללה אכבר או סגידה של שחקן מוסלמי היא לגיטימית, כך גם חבישת כיפה. כל הדברים האלה נכונים אך צריך להשתדל לא לקחת את זה לכיוון פרובוקטיבי".

 

בנוסף, בבית"ר ירושלים טוענים שאוהדי האורחת שברו כיסאות בטדי ובהנהלת סכנין הגיבו שיבדקו את הנושא אם יתבקשו על ידי הגורמים המתאימים. יובל אבידור התייחס להדחה ואמר: "שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה. עידן שמש נכנס וצימק אבל זה לא הספיק. היה משחק אגרסיבי. פרק הגביע הסתיים ואנחנו עם הפנים לליגה".

 

שכטר והכיפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שכטר והכיפה(צילום: אורן אהרוני)
 

 

בסכנין מקווים שפיראס מוגרבי שהוחלף במהלך המשחק לאחר שחש ברע, יהיה כשיר למשחק הליגה מול הפועל אשקלון ביום ראשון. סיראז' נסאר ורמזי ספורי שריצו אתמול עונש הרחקה, ישובו לסגל של יוסי אבוקסיס.

פורסם לראשונה 26/01/2017 11:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עטאא ג'אבר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים