שתף קטע נבחר

מיאמי ניצחה בדרבי ההיספאני במאנדיי נייט

לניו יורק ג'טס יש את מארק סאנצ'ז, לדולפינס את בני הזוג אסטפן וג'ניפר לופז וכן...גם את צ'אד הני ורוני בראון, שבתום רבע רביעי מסחרר, בו הושגו חמישה טאצ'דאונס, חגגו מהפך וניצחון 27:31

אנשי השיווק של המיאמי דולפינס הולכים חזק על השוק ההיספאני הנרחב בפלורידה, רבים מאוהדי הפוטבול שבקרבו לא מצאו לעצמם קבוצה להזדהות איתה. הבעלים החדש סטיבן מ. רוס נחוש לספק להם אחת כזאת. לצורך העניין צירף לקבוצת הניהול של הדולפינס את המוזיקאים יוצאי קובה גלוריה ואמיליו אסטפן ואת בני הזוג מארק אנתוני וג'ניפר לופז.

 

 

את השידור החי מחוף לחוף לרגל משחק ה'מאנדיי נייט' לפנות בוקר (ג') מול הניו יורק ג'טס, ניצלו הדולפינס כדי לחגוג את ההוויה הלטינית החמה והסוערת במיאמי. רוס, בני הזוג איסטנפן , לופז ביציע הכבוד ועשרות אלפי צופים שמילאו את 'לנד שארק סטדיום' צפו באנתוני שר את ההמנון האמריקני לפני בעיטת הפתיחה ואת השופט אלברטו ריברון נימק בספרדית את העבירה הראשונה במשחק.


אנתוני פסאנו פותח את הרבע הרביעי עם טאצ'דאון (MCT)

 

אבל למרות כל אווירת הסלסה המבדרת מסביב, בכל הנוגע לפוטבול אלו דווקא הג'טס שמחזיקים בנכס הגדול ביותר לקהל ההיספאני - זהו הקווטרבק הצעיר שלהם, מארק סאנצ'ז. כוכב עולה ממוצא מכסיקני שנוגס ב"תפוח הגדול" וכך גם באוהדים הלטינים ברחבי ארה"ב ומדרום לה. ובכן, בקרב על לבם הוא אולי כבר ניצח, אבל לא במשחק. היה זה צ'אד הני הצעיר שניצח שוב במשחקו השני כקווטרבק הפותח של הדולפינס. אלו גברו על הג'טס 27:31.

 

הני בן ה-24 התגלה שוב כצ'אד החיובי של פציעת הקווטרבק הראשון של הקבוצה צ'אד פנינגטון לפני שבועיים. הוא היה חד ומדויק כבר מהדרייב הראשון, שהסתיים בטאצ'דאון של רוני בראון. סאנצ'ז ענה במסירת טאצ'דאון לשחקן המטרה החדש שלו - בריילון אדוארדס שהגיע מקליבלנד בשבוע שעבר. הקישר דן קרפנטר השאיר את המארחים ביתרון 7:10 ברבע הראשון, אולם שני שערי שדה של ג'יי פילי הספיקו לג'טס כדי לרדת להפסקה ביתרון 10:13. 


צ'אד הני. שוחה כמו דולפין במים (MCT)

 

הרבע השלישי לא הביא שינוי בתוצאה, אולם אחריו הגיע הרבע האחרון ואיתו חמישה טאצ'דאונס. הני מסר לאנתוני פסאנו שהפך התוצאה ל-13:17. תומאס ג'ונס החזיר היתרון לאורחים בריצת טאצ'דאון, אולם שוב היה זה הני שמצא את טד גין ג'וניור וכיוון אותו לטאצ'דאון לאורך 53 יארדים. ג'ונס מצידו המשיך בשלו וטאצ'דאון שלו גרר מהפך נוסף 23:27 חמש דקות לסיום. סוף הסיפור? לא אם זה תלוי בהני ובראון. דרייב הסיום שלהם קבע ניצחון ל'פינס' מריצה של האחרון בשניות הסיום.

 

הדולפינס שהצילו את העונה שלהם עם שני הנצחונות האחרונים (3-2) עשו שימוש בתצורת ה'וויילד-קאט' האופיינית שלהם וזו הצליחה שוב, למרות ההערכות של המאמן הניו יורקי רקס ראיין, הידוע כגורו הגנתי. "הייתי רואה את כל הגימיקים האלו כשאימנתי בקולג'ים", אמר, "היה לי חלק בהופעות הגנתיות גרועות בעברי, אבל לא כל כך גרועות". אחד משחקניו קלווין פייס: "גרמנו להני להראות כמו דן מרינו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בריילון אדוארדס. טאצ'דאון בהופעת הבכורה בג'טס
צילום: MCT
מומלצים