שתף קטע נבחר

דיווח: פיטר מאס סירב להצעת מכבי ת"א

בתקשורת הבלגית דווח כי המאמן (52) שפוטר מגנק לפני חודש ויתר על ההצעה. ג'ורדי קרויף עשוי לעמוד על הקווים גם מול מכבי חיפה. טל בן חיים לא ייכלל בסגל למשחק מול הפועל רעננה בשמינית גמר הגביע (19:00)

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר מאמן קבוע, ועל פי התקשורת הבלגית פיטר מאס סירב להצעתה. ג'ורדי קרויף פנה למאמן הבלגי בן ה-52, שפוטר לפני חודש מגנק, אבל מאס ויתר על ההצעה לאמן את הצהובים. בדיווחים בבלגיה צוין שמאס סירב גם להצעה לאמן קבוצה מאיחוד האמירויות.

 

ג'ורדי קרויף, שאינו מעוניין להמשיך לאמן את מכבי ת"א באופן קבוע, יעמוד היום על הקווים ורמז אתמול כי ייתכן שזה לא יהיה משחקו האחרון, כך שהוא עשוי להדריך את השחקנים גם נגד מכבי חיפה בליגה בשני הקרוב. אחד המועמדים לאימון הקבוצה הוא גיירמו אמור, שאימן באדלייד שבאוסטרליה.

 

אמר לג'ורדי "לא". פיטר מאס (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
אמר לג'ורדי "לא". פיטר מאס(צילום: Getty Images)

 

טל בן חיים, שמבוקש בבלגיה על ידי ברוז', לא ייכלל בסגל מכבי תל אביב למשחק הגביע הערב (ד', 19:00) מול הפועל רעננה בגלל פציעה. דרישתה הנגדית של מכבי תל אביב להצעתה של ברוז' עבור טל בן חיים מטרפדת בשלב הזה את הסיכוי שהעסקה תצא לפועל, אולם לכל היותר, קשר נבחרת ישראל יעבור לבלגיה בעוד ארבעה חודשים.

 

כזכור, מכבי הגישה הצעה נגדית, הגבוהה במיליון אירו מזו שהגישה ברוז' (3.5 מיליון אירו), לא כולל חצי מיליון יורו במקרה של אליפות ו-20 אחוז ממכירה עתידית. בתקשורת הבלגית עוסקים בסיפור המו"מ מול מכבי בצורה נרחבת, כולל כותרות גדולות בעיתונים ובאתרי האינטרנט המקומיים.

 

בברוז' מוכנים לחכות. טל בן חיים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בברוז' מוכנים לחכות. טל בן חיים(צילום: ראובן שוורץ)

 

בברוז' ובסביבתו של בן חיים מנסים בימים האחרונים לאתר ללא הצלחה את מיץ' גולדהאר. בנוסף, נמשך הלחץ על מכבי ת"א להסכים להצעה של ברוז' עד לסיום מועד ההעברות באירופה בשלישי הקרוב. אם זה לא יקרה, צפוי בן חיים לעבור לבלגיה עם פתיחת חלון ההעברות בקיץ הקרוב (1.7), תוך מימוש סעיף היציאה שבחוזהו, העומד על 2.9 מיליון אירו. החוזה של בן חיים בברוז' יהיה לארבע שנים וחצי. הבלגים מוכנים להמתין לבן חיים, בין היתר מאחר שהכוכב שלהם, הקולומביאני חוזה איסקיירדו, יישאר עד לקיץ במועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים