שתף קטע נבחר

פרגוסון יגנוב את דייויד ג'יימס לגרנט?

אם לא די שפומפי מדורגת במקום האחרון בפרמייר-ליג, המנהל המקצועי הישראלי עשוי להתמודד עם בעיה נוספת: יונייטד מעוניינת להחתים את שוער הקבוצה בפגרת ינואר

עוד מכה לפורטסמות' וגרנט? מצבה של פורטסמות' בפרמייר-ליג בכי רע. הקבוצה מדורגת במקום ה-20 והאחרון עם שלוש נקודות וארבעה שערי זכות בלבד. אך אם אוהדי פומפי חשבו שיותר גרוע מכך כבר לא יכול להיות, אז טעות בידם.

 

ה'דיילי אקספרס' מדווח כי מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, מעוניין להחתים בינואר את שוער פורטסמות' ונבחרת אנגליה, דייויד ג'יימס. פרגוסון, החושש כי אדווין ואן דר סאר יחזור רק בעוד שלושה עד ארבעה חודשים לכושר מלא, מעוניין בג'יימס במקומו של בן פוסטר המאכזב.


דייויד ג'יימס. יעבור למנצ'סטר יונייטד? (צילום: AFP)

 

התקשורת הבריטית טוענת כי פרגוסון עוד ייתן לפוסטר קרדיט בתקופה הקרובה, אך אם לא יבריק - יילך בכל הכוח על שוער פורטסמות'. ג'יימס, שהיה אחד מהאנשים הראשונים

 שהתלהב ממינוי גרנט למנהל המקצועי בפומפי, יפתח ביום רביעי בשער נבחרת אנגליה מול בלארוס. זאת מאחר והשוער הראשון, רוברט גרין מושעה.

 

באנגליה מספרים כי גרנט עשוי לצאת גם כן למסע קניות בינואר ולצרף כמה משחקניה הצעירים של ארסנל. גרנט, כך דווח, כבר נפגש עם ארסן ונגר וצפה במשחקם של ה'תותחנים' לפני כשבועיים מול בלקבורן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אברהם גרנט
צילום: איי אף פי
מומלצים