שתף קטע נבחר

מוקדמות אל' העולם בכדוריד: בנבחרת מתכוננים

ללא גל אברהם הפצוע, אבל עם הליגיונרים מגרמניה, אבישי סמולר וחן פומרנץ, תפתח נבחרת ישראל את הכנותיה לקראת מוקדמות אליפות העולם 2011

נבחרת הכדוריד של ישראל מעולם לא העפילה לטורניר אליפות העולם. על מנת שזה ישתנה, יצטרכו שלמה הופמן ושחקניו לצלוח את מוקדמות האליפות, רק שקל זה לא יהיה.

 

הנבחרת, שתתמודד בינואר 2010 במוקדמות האליפות בבית 3 יחד עם סלובקיה ובולגריה, תצטרך לנצח בשני המשחקים נגד בולגריה, שנחשבת ליריבה החלשה בבית, כשההתמודדות על ראשות הבית תהיה מול סלובקיה החזקה. הראשונה בבית תעלה לפלייאוף, שממנו תגיע המנצחת לאליפות העולם בשבדיה 2011.


גל אברהם. נפצע ולא זומן (צילום: אלי אלגרט)

 

הופמן חזר במאי האחרון לקדנציה שלישית בנבחרת ישראל, שאותה הוביל ב-2002 להישג השיא שלה עד כה: העפלה לאליפות אירופה בשבדיה. על מנת להגיע למדינה הסקנדינבית גם בעוד כשנתיים, זימן היום (ב') מאמן הנבחרת לא פחות מ-23 שחקנים לטורניר המקדים בסלוניקי, יוון. הנבחרת תמריא לשם ב-26 בחודש, ותשחק מול קפריסין ומול הנבחרת הבוגרת ונבחרת העתודה המקומית.

 

לסגל לא זומן הקיצוני השמאלי גל אברהם, שנפצע במשחק הליגה של מכבי ראשון לציון מול בני הרצליה בשבוע שעבר. מי שכן זומנו מהאלופה הם השוער מודי סורדו, המרכזים אריאל רוזנטל וג'ו מתתיה, הקיצוני יואב נאמן, הפיבוטים עופר לוזון וחן בירנבוים, והמקשר נדב רובין.


עידן מימון. צפוי להיות הקפטן (צילום: טל שחר)

 

מהיריבה העירונית, הפועל ראשל"צ, זומן המקשר הוותיק עידן מימון, שקרוב לוודאי ימונה לקפטן הנבחרת, המרכזים אמיר לנגליב וגיל יעקב, שחוזר לנבחרת אחרי שהושעה ממנה בשל בעיות משמעת, והקיצוני אייל שור.

 

שחקני הנבחרת יתכנסו לאימון ראשון ב-21 בחודש, כאשר יום למחרת יצטרפו אליהם אבישי סמולר, שמשחק בווצלאר מהבונדסליגה הראשונה בגרמניה, וחן פומרנץ, שמשחק בהאם מהבונדסליגה השנייה.

 

שאר המוזמנים: איציק חליפי, שיר טוראל, עידו לביא, דן מירקוס ודן נתן (אס"א תל אביב); צביקה גרוס ועומר דבדה (מכבי תל אביב); תומר שמעוני ואלדד שיקלושי (בני הרצליה); אורן מאירוביץ' (מכבי קריית מוצקין).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים