שתף קטע נבחר

הושגה הסכמה: לבייב יידרש להזרים מיליארד שקל

לבייב יידרש להזרים את הכספים לקופתה של אפריקה ישראל כדי להמשיך להחזיק בשליטה בחברה. כך סיכמה נציגות האג"ח של אפריקה בישיבה שקיימה אתמול

סופית: לב לבייב ידרש להזרים כמיליארד שקל לקופתה של אפריקה, כדי להמשיך להחזיק בשליטה בחברה. כך סיכמה נציגות האג"ח של אפריקה בישיבה שקיימה אתמול (ב') אחר הצהריים. עמדה זו הסתמנה כבר ביום רביעי האחרון בישיבת המחזיקים.

 

  

לישיבה הגיעו הפעם הנציגים הבכירים של בתי ההשקעות וחברות הביטוח המשתתפות בנציגות: רועי ורמוס עצמו, מנכ"ל פסגות, אמיר הסל ויוני טל, מנהלי ההשקעות הראשיים, בהראל ומנורה.

 

ההצעה שגיבשו המוסדיים תועבר ביום רביעי בבוקר לאפריקה ישראל. הנציגות בחרה באמיר דן ועינת אורן כיועצי התקשורת שלה. השניים משמשים כיועצי התקשורת של בית ההשקעות אקסלנס ועו"ד ליפא מאיר, היועץ המשפטי של הנציגות.

 

בעלי אג"ח כ"ד של אפריקה ישראל פנו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה מאפריקה לחשוף מידע אודות העדפת נושים. לטענתם, יש "לחייב את החברה לחשוף מידע הנוגע להתנהלות החברה אל מול נושים אחרים שלה בשנה החולפת, כאשר מתוך המידע החלקי שכן פורסם, עולה חשש ממשי לרישום בטחונות לנושים אחרים, בהיקפים גדולים". 


פורסם לראשונה 12/10/2009 19:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לבייב. יזרים כסף
צילום: סיוון פרג'
מומלצים